Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: GTA3

Registrerade
    Sep 2002
    Från
    Växjö City Sweden
    Respekt
    23

Question GTA3

hmm...en dag när jag kollade in den där affichen (man får till gta3, den med en fet karta över liberty city) så såg jag ett mystiskt ställe vid callaham bron...liksom en liten ö...
    jag kollade på internet men kunde inte hiotta något...däremot hittade jag något om en grotta vid dammen...fast sedan när jag spelade och hittade stället så var liksom grottan igentäpt...är det någon som vet något om de här mystiska grejerna???

Registrerade
    Mar 2002
    Från
    Sweden
    Respekt
    0

förmodligen så har de säkert tagit bort de här "grejerna" på europeiska versionen...he, så gör dom med alla andra spel iallafall!!!

Registrerade
    Mar 2003
    Respekt
    0

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Liksom grottan igentäpt...är det någon som vet något om de här mystiska grejerna??? </font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">grottan var igentäppt?
    Det går in en motorväg i grottan va?...
    Fast det tar stopp just då man ska köra in... Om det är den grottan du menar så är det inte meningen att man ska kunna köra in där... det finns ingenting bakom grottan... Man kan flyga över den eller kolla med editorn i pc versionen så ser man att det tar stopp.
    /Unknown Psx Master

Cya in the Virtual Future.

Registrerade
    Sep 2002
    Från
    Växjö City Sweden
    Respekt
    23

Jo...jag vet att det finns en väg som går in i berget, där man dessutom inte kan komma in, men det är inte där!
    Alltså...det är svårt att förklara exakt, du vet den lilla grusvägen som går ner till dammens botten...typ, nedanför den grusvägen finns ett hål som är igentäppt eller avklippt liksom...
    Förmodligen är det väl något som GTA Teamet tänkte göra där men sedan sket i det...

Dessutom så har jag hittat mer fel på den där affichen så det var nog inget speciellt med den där ön...

Liknande diskussioner

1. TOC-filen på GTA3 Vice city
    By Fredde in forum NEO4 - Teknisk support
    Senaste inlägg: 2002-12-21, 18:40
  2. Problem med GTA3
    By Dennis in forum PC - spelfrågor
    Senaste inlägg: 2002-08-18, 19:05
  3. GTA3
    By Carpe Diem in forum Annonser/SPAM
    Senaste inlägg: 2002-03-13, 20:34
  4. gta3 795Mb
    By billyskate in forum Playstation 2 - backup/patchar