Hallå är den någon som har en fungerande xbox läsare till salu?
skulle behöva en då min har slutat fungera.
Hallå är den någon som har en fungerande xbox läsare till salu?
skulle behöva en då min har slutat fungera.
Leta efter begagnade eller såna som har tagits från nya xboxar på internet!
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=280&xSec=35
Mind the price....
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
PSXcares hemsida e så slö! ar lång tid att komma in på den!
jag menar någon som säljer en till ett humant pris :P ...för det priset får jag ett helt nytt xbox + en x-tra hankontroll av någotslag
Jo, det var det jag mena'...
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Samsung 616 är ju inte någon "standard" dvd till boxen, en sådan köper man om man har extra höga krav på kompatibilitet med skivor och/eller vill ha högre läshastighet än normalt. T.ex. om man chippar boxar och vill ha en snabb och säker läsare för installationsskivan.
När vi har "vanliga" dvdläsare över efter en skrotad box lägger vi upp den på hemsidan, så fort någon beställt den tas den automatiskt bort till nästa gång...så det kan ju vara värt att kolla reservdelarna på hemsidan ibland.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det är svårt för mig att komma in på PSXcare. Hemsidan är så slööööö
den funkar som vanligt för mig... Har du Glocalnet "bredband"??
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
kan inte någon skrota sitt xbox snart så jag kan köpa läsaren :P
Köp en ny xbox c:a 1000:- (jag handlade på siba idag för 1100:-)
Sälj handkontrollen för c:a 250:- (eller behåll den om du ändå tänkt skaffa fler, dom är ju snordyra...)
Sälj nätdelen för c:a 250:-
= Du har en ny dvdläsare för c:a 500:-
Och behöver någon moderkortet så gör du nog vinst i slutändan...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hansi är en riktig affärsman...
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bookmarks