Hej!
Skapade en tråd i fel tråd innan!
Jag undrar ifall man kan ändra i XBMC så man kan vara flera inloggade på ftpn samtidigt?
För nu kan man bara vara en inloggad, tänkte finns kanske något i config filen?
Hej!
Skapade en tråd i fel tråd innan!
Jag undrar ifall man kan ändra i XBMC så man kan vara flera inloggade på ftpn samtidigt?
För nu kan man bara vara en inloggad, tänkte finns kanske något i config filen?
Borde gå att ställa in i filezilla.xml, så var det iaf sist jag mekkade med xbmcs ftp
Laddar man hem filezilla till pc så får man ett adminverktyg som man kan använda för att ställa in rättigheter för olika användare osv.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Menar filezilla.xml i XBMC eller på pc?
Jag kan väl inte ställa in olika user i filezilla på pc'n för xboxen?
Jo, eftersom adminverktyget och serverdelen är helt skilda åt så kan du använda adminprogget på pc:n för att ställa in servern på xboxen.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Så xboxen användar filezilla server?
Xboxen och xboxen...vissa dashboards inklusive xbox media center (sist jag kollade...) använder filezilla. Evo-x och avalaunch använder inte filezilla.
EDIT: Löste de =)
Last edited by Dextan; 2006-01-27 at 09:22.
Bookmarks