nån som vet hur man Formaterar ett Memory Card[Ps2]?
nån som vet hur man Formaterar ett Memory Card[Ps2]?
Finns väl ett program för det (till ps2), men då måste man ju ha chip... Har för mig att det heter nåt i stil med "MC killer"...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Found it: http://sksapps.com/mis/MCKiller.zip
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Tack för hjälpen
det var så lite....
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Du kan även gå in i din vanliga browser i din ps2a när du ska formatera eller formatera med armax.Original inlägg av SweDeath
ja man kan formatera då, men endast formatera... med MCkiller så kan man resetta flashminnet helt, så att även corrupted data försvinner...
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bookmarks