Kan man spela brända xbox 1 spel på sin xbox 360?
Kan man spela brända xbox 1 spel på sin xbox 360?
Ja, M$ ville ge oss pirater den funktionen, så att Bill Gate$ skulle slippa så mycket inkomst.... Nej, allvarligt, ska du köra brända Xbox1 spel, så gör det på ursprungskonsolen. För på 360'n går det inte....än...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
ok, hade hört d av nån dum idiot så jag tänkte rätt...
Dumma idioter är inget att lite på...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
naj
Det beror väl på hur brända dom är? Är dom så pass brända att skivan är böjd kan det ju bli svårt att läsa den. Kan tom bli svårt att stänga luckan...Original inlägg av SuFFix
humor!
Och är dom ordentligt brända så är dom åxå kål svarta & väldigt svåra att lasa av även för ögat
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Och har dom blivit REJÄLT brända så har nog även aluminium-bladet smält och runnit ut ur skivan...
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Humor ;=)
Det är kul med humor...
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bookmarks