hej.
När jag startar min Xbox (har smartxx chip) och väljer orginal bios i listan över vilken jag vill starta upp med, så kommer jag bara till ett grönt felmedelande.
Hur kan jag fixa detta kan man lägga in en ny orginal bios eller något?
hej.
När jag startar min Xbox (har smartxx chip) och väljer orginal bios i listan över vilken jag vill starta upp med, så kommer jag bara till ett grönt felmedelande.
Hur kan jag fixa detta kan man lägga in en ny orginal bios eller något?
Vad säger felmeddelandet?
Xbox 1.5xenium os 2.01 Detta står här så jag
160 gb samaung lättare kan få hjälp
samsung dvd
x2.4983.06 du har väl kollat
http://forum.psxcare.com/support/forumdisplay.php?f=62
sökfunktionen högst upp på sidan är bra
Ok var 5:an måste låsa disken. Med ett program som heter CONFIG MAGIC.
Några tipps om detta prog?
I min config finns ett val som heter HDD- config tool eller likande. Dock kan jag inte välja detta.
Prova att söka efter 'Config Magic Final'. Jag tror du har en lite för gammal version. På min Confic Magic Final trycker man start och man kommer direkt till en meny där bland annat 'Lock HDD' finns. VARNING... , A.N.V.Ä.N.D endast 'LOCK HDD'. Annars kan hela HELVETE braka loss.(jag menar sluta att fungera) så var försiktig när du använder Config Magic.
/ MisterX
Om du har evo-x dashboard så brukar "lock harddisk" finnas i system menyn.
Finns även lock hard disc i smartxx menyerna. Man måste hålla in båda "trigger" knapparna för att kunna komma in i de "farliga" menyerna i smartxx.
Gör "backup eeprom" också i smartxx chippet, eftersom SmartXX vad jag vet inte använder standardlösenordet "teamassembly" som master password. Annars får du kassera hårddisken om xboxen slutar fungera...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks