Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: 'Open' knapp fast..

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2005
    Inlägg
    8
    Respekt
    0

    'Open' knapp fast..

    Tjena.

    Va inne och chipade min kub för kanske 3mån sen. Spelen funkar finfint, har inte haft ett enda spel som inte funkat. Problemet ligger i mitt viperskal.

    Har vart inne 2 eller 3 gånger tidigare för att få det fixat. Grejen med det är att 'Open' knappen kan haka sig då och då. Ibland går den att lirka upp genom att trycka på kanterna av knappen, men nu verkar den ha fastnat igen. Sist ja va inne visade killen från San Diego mig att det såg lite skumt ut under knappen, som om att det fattades lite plast.

    Så min fråga e om jag skulle kunna få ett nytt skal om ja kommer in igen? Sist ja va inne hade ni bara X-ecutor skalen inne.. skulle de va helt otänkbart att ja skulle få ett sånt istället? Visst, de e ju dyrare, men ja har vart tvungen att åka i 40min 3 ggr bara för att få en knapp fixad som ändå pajar igen.. Om ni inte köper de så får ja väl betala mellanskilnaden för ett x-ecutor skal, för ja tycker kvalitén på Viper skalen verkar va lite sådär..


    /Adde

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Viperskalen är riktigt rackliga om man jämför med xecuterskalen. Klart du får ett sådant istället när viperskalet inte fungerar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Dec 2005
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Skönt o höra! Kommer in nån gång i veckan då

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Printa ut tråden då, så den du pratar med ser att jag lovat...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2005
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Okej, ja gör så. Tack för hjälpen!

Liknande diskussioner

  1. ToxicOS för DMS4 PRO (inkl HD LOADER funktioner)
    By jnk in forum DMS3, DMS4 lite, DMS4 PRO
    Inlägg: 20
    Senaste inlägg: 2005-06-29, 15:33
  2. Udda problem med smb/filmer
    By Yggdrasill in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2004-08-19, 11:13
  3. Handkontroll power ON/OFF knapp... vilken?
    By R3izno in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 18
    Senaste inlägg: 2004-06-28, 16:43
  4. X-BOX med Open Bios
    By Lido in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-02-15, 09:39
  5. DVD kittet - vafan dom har ju glömt en viktig knapp!
    By blabar in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-02-05, 20:51

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •