Vilka spel borde jag köpa? Vill ha ett par riktigt bra spel.....
Vilka spel borde jag köpa? Vill ha ett par riktigt bra spel.....
öhh...du borde väl köpa dem spel du känner verkar vara bra och roliga spel. Nånting som tilltalar dig! Till PS2:an finns ju alltid GTA3 men då ska du helst va över 18 :-)
Nämen det är ju ganska bra om du anger vad gu gillar för sorts spel för alla har ju olika smak...då kanske nån kan ge dig nåt råd.
MVH
Joppe
Om jag ville ha inom någon speciell genre så skulle jag ju sagt det ..... jag gillar alla möjliga sorters spel.... dock inte såna där tråkiga spel som Diablo, Final fantasy etc.. (kommer nog få mkt skäll för det).. menmen... skulle va kul med spel som tex metal gear solid 2 (det lär jag köpa), World Rally championship (någon som reckommenderar det? eller något annat bilspel....), och mer såna spel kanske... Jag vill gärna ha förslag på olika sorters spel...
[This message has been edited by il_Duce (edited 18 January 2002).]
Om du inte har GTA3 så KÖP det!!! Det absolut bästa spelet jag spelat till Ps2an. Har i och för sig bara provat runt 100 spel men endå...
bara KTD?
GTA3 e mitt bästa ps2 spel helt fantastiskt.
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
Det bästa spelet som jag spelat är nog Armored Core 2, (damn, nu när ni säger det skall jag nog beställa det, esch va fan, jag ta GTA3 också, tack för inspirationen!)
Jak And Daxter, JAK AND DAXTER!!!!!!
------------------
~~~~~Ps2~~~~~
~~~~~Ps2~~~~~
Köp Silent Hill 2... det är så jävla bra. Jag upplevde det ganska kort... men det är jävligt bra, och det tål att köras om! Köp ettan också, det är ännu bättre...
kan vara svårt att veta vad du menar ,med dåliga spel? massor älskar ju ff. nåja mitt bästa spel e gta3 och nu finns det ju som platinum också =) annars är ju många bra spel på väg och finns. tony hawk 3 ska ju vara bra. ssx tycker jag är bra men det är ju gammalt nu, kanske finns som platinum. unreal tournament blev jag dock besviken på.
Annars Grandia 2 ska jag skaffa vid releasen men du verkar ju inte gilla den typen av spel.... wipeout fuison verkar vara fett har dock inte kontanter så att jag kan skaffa det. sedan har vi ju gran turismo 3. BÄTTRE racing spel lär du inte hitta.
Oj jag glömde ju mgs2, ska ju fett och det tvivlar jag inte på.
Om du nu gillar platform så regerar jak and daxter i den genren men själv så tröttnar jag snabbt på den typen av spel. Jak and daxter är dock väldigt vackert, fritt och riktigt kul en stund, har dock bara provat cdr rippen.
[This message has been edited by Lynx (edited 14 March 2002).]
[This message has been edited by Lynx (edited 14 March 2002).]
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
Efter att ha kört igenom silent hill 2 tycker jag att det lätt är det bästa ps2 spelet hitils som har släppts i europa... Det borde du absolut köpa! Spela det helts inte ensam bara *darr* det e fett läskigt, men otroligt coolt och välgjort :-)
------------------
~~~~~Ps2~~~~~
~~~~~Ps2~~~~~
tja.... fodralet är ioförsejj snyggt.
de e mer än så...
------------------
~~~~~Ps2~~~~~
~~~~~Ps2~~~~~
Bookmarks