Finns det något annat alternativ än att Chippa sitt Xbox. Jag har hört att man kan Flasha dvdn på xboxet. Isf finns det nån bra guide man kan förlita sig på eller nåt?![]()
Finns det något annat alternativ än att Chippa sitt Xbox. Jag har hört att man kan Flasha dvdn på xboxet. Isf finns det nån bra guide man kan förlita sig på eller nåt?![]()
Flashar du dvd:n så blir det lika krångligt att göra fungerande backuper som till xbox 360. Och eftersom i praktiken ingen släpper sådana releaser på nätet eller gör sina backuper på det sätt som krävs så är det inte att rekommendera.
Vill du köra xbox media center, emulatorer osv så gör inte en flashad dvd någon nytta heller.
Enda anledningen att flasha dvd:n är nog om du vill kunna använda dina backuper för att spela på xbox live.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Bookmarks