Vill köra 5.1! kan man byta ljudkort till boxen, har köpt 5.1 pc-högtalare (logitech x-530), har dock ingen receiver med optisk utgång.....eller kan jag göra på något annat sätt.
//Holydiver
Vill köra 5.1! kan man byta ljudkort till boxen, har köpt 5.1 pc-högtalare (logitech x-530), har dock ingen receiver med optisk utgång.....eller kan jag göra på något annat sätt.
//Holydiver
Att bygga in ett ljudkort med dolby pro decoding, skulle kosta nästan lika mycket som en reciever.... Men om du redan har en reciever med koax ingång, så kan du bygga in en koax utgång i boxen: http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=24990
P.S. Gillar du DIO?![]()
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Ok....tackar för svaret, ska samla lite mod och prova detta.
Självklart gillar jag Dio...dom rockar fett.....+ att Holydiver var ett coolt namnOriginal inlägg av Blixten100
![]()
Ja, dom är bra.
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Bookmarks