Kommer jag på något sätt kunna köra backup? är det svårt att uppdatera till "cobra" bios?(vad det nu är)
Kommer jag på något sätt kunna köra backup? är det svårt att uppdatera till "cobra" bios?(vad det nu är)
Det är hur enkelt som helst, bara bränna en skiva och köra så det ryker .-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Gött. Men var får man tag på det man behöver till skivan? Finns det nått sätt att få er att "glömma" bioset i GC:n?
Förresten, om jag köper ett sånt där skal så att man får plats med vanliga dvd-r, Kan man kara backup med stora dvd skivor då(om man flashat med COBRA)? Kan man spela dvd skivor?
Last edited by _zeem_; 2006-02-12 at 21:36.
alzheimer guaranteed typ
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
:-D
Kan hända att jag skickar in den till er om 2 veckor eller nått. Vad blir den totala kostnaden För:
Chipp
installation för chippet
Frakt dit och tillbaka(jag bor trollhättan)
http://www.psxcare.com/search.php?xSearch=viper
Viper inklusive montering just nu 845:-
Frakt hit c:a 150:- med företagspaket
Frakt tillbaka c:a 170:- med postpaket inkl postförskottsavgift.
Om jag får med vanligt BIOS och vill uppdatera till cobra själv, behöver jag då Viper EXTREME (USB) eller går det bra med ett vanligt? vad är skillnaden/är det mycket svårare att byta BIOS på vanliga viper?
USB är ju alltid suveränt smidigt. Parallellport är alltid bökigt :-)
Så satsa på ett Extreme så blir det säkert roligare att testa diverse olika biosar osv när du känner för det.
Jag hade bara tänkt att spela "backuper" så..
Då kan du ju snika och ta ett duo-q eller xeno
Bookmarks