Har öppnat och tittat i min Xbox, men hittar inget chip i den...har dock inte kollat under själva kortet...
Men när jag bootar, står det xecuter2...men jag har provat lite olika bios, och de har fungerat också...och jag har ingen switch så att jag kan få original-boot.
Har kollat en del på de guider som finns i detta forum, på hur det ska se ut i boxen med chip...dock hittar jag inget chip i min box. Kan den vara "bios-chippad"?
Har spelat & kollat på film på den hur mucket som helst, och allt har fungerat fint...men nu funkar inget på den längre, jag kan bara boota med skiva, och kan ibland ladda i en dashboard...men jag kommer inte åt varken enhet f (Där alla spel & filmer finns) eller enhet g. (Jag kom kunde se dem en gång, när jag bootade från skiva).
Vad kan man göra? Ska jag hämta någon annan dashboard? Och finns det isåfall någon typ Superdisc-variant som man kan använda...?
Jag vill ju behålla spelen och filmerna...inställningarna kan jag göra igen...
Alternativet är att försöka få ut grejjerna från F: till någon annan disc och sedan ominstallera allt...om man kan få tag i ett fungerande bios.
Boxen är tillverkad 020218....
Tacksam för all hjälp...
Bookmarks