Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 31 till 38 av 38

Diskussion: X3IR - IR-mod till fjärrkontroll

  1. #31
    Registrerade
    Aug 2005
    Inlägg
    15
    Respekt
    0
    Men ir modden som Hansi har, är den typ likadan eller? X3IR tror jag den heter.

  2. #32
    Registrerade
    Aug 2005
    Inlägg
    18
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av zeppek Visa Inlägg
    Men ir modden som Hansi har, är den typ likadan eller? X3IR tror jag den heter.
    Nej den e inte lika bra visst funktionen är den samma, starta och stänga av med fjärrkontrollen, men man kan inte bygga in DVD-Donglen i X3IR, utan du har bara funktionen på och av.

    Med Xerc2 kan man göra massa saker samt att på och av funktionen fungerar mycket bättre än X3IR.

  3. #33
    Registrerade
    Aug 2005
    Inlägg
    15
    Respekt
    0
    Vart bor du? Kanske runt GBG någonstans? Du kanske skulle kunna hjälpa mig att sätta in en?

  4. #34
    Registrerade
    Aug 2005
    Inlägg
    18
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av zeppek Visa Inlägg
    Vart bor du? Kanske runt GBG någonstans? Du kanske skulle kunna hjälpa mig att sätta in en?
    Tyvärr så håller jag till i Härnösand, så de e lite långt till GBG :-( Men har du vägarna förbi så går det nog att ordna ;-)

  5. #35
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    58
    Respekt
    21
    Kanske i senaste laget att dra igång denna tråden igen...
    Köpte ett X3IR av er här och fick med en usb frontpanel men hur jag än gör och hur mycket jag än testar alla kombinationer jag har fått av et på psxcare så funkar det inte att programera om delay för power on, får upp två medelande och dom är "unable to retrieve firmware version" och "unable to retrieve FW version" har snackat med Dino som ni sa men har var inte till någon större hjälp... Så varför predika om att ni säljer så bra grejer när det inte funkar att få ordning på dom??

  6. #36
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    X3IR har fungerat utmärkt för oss det fåtal gånger vi monterat ett sådant...men det är ju inte direkt något vi gör dagligen numera. Prova med en annan dator, det är rätt typiskt för xboxchipprylar med usb att det är knepigt med vissa chipset osv.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #37
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    58
    Respekt
    21
    Jag har testat det på tre olika datorer här hemma och det funkar inte med någon av dom, 2 stationära och en bärbar...

    Edit:
    Nu har jag testat med en fjärde bärbar här och det funkar inte på den heller...
    Last edited by johnny_o; 2008-03-02 at 20:30.

  8. #38
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Maila mig så skickar jag prylar som vi testat här.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande diskussioner

  1. Guide till autouppdaterande TvGuide i XBMC
    By ktd in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 150
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 20:33
  2. Spela in spelandet till VHS
    By Darkchild in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-03-24, 11:33
  3. Fjärrkontroll till Dvd:n, bättre förklaring tack!!
    By Steeth in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2002-12-29, 23:15
  4. Lusifer mod??
    By Bullit in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2002-04-08, 17:47
  5. Sonys Fjärrkontroll + DVD reg. mod chip
    By paro in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2001-11-14, 00:32

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •