jag vill uppgradera min firmware från 2.0 till 2.60 men jag undrar om det finns några nackdelar. jag vet att man kan inte lira spel då men jag undrar mest om man kan ta fortfarande filmer på psp med den nya firmware. svara snabbt, tack.
jag vill uppgradera min firmware från 2.0 till 2.60 men jag undrar om det finns några nackdelar. jag vet att man kan inte lira spel då men jag undrar mest om man kan ta fortfarande filmer på psp med den nya firmware. svara snabbt, tack.
Japp, nemas problemas... Det enda du går miste om är att inte kunna lira nerladdade spel och homebrews (en del homebrews funkar). Men du får bättre AVC codec och bättre browser...
Jag har råd med dom få bra spel som finns till PSP så jag föredrar nyare FW.
Kör iof fortfarande på 2.50. Har inte nån anledning att köra 2.60 eftersom den inte innehåller nått annat än säkerhets uppdatering typ...
okej, då ska jag uppgradeera till 2.60! tack tack
En mindre psp i världen....
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
vaa??
PSP:n får stöd för wma samt wmv i 2.6 oxå
Playstation 3 60gb (PAL)
XBOX +Duo-X2 +120GB
GameCube (Indigo) +ViperGC +Big DVD Cover (Indigo)
Game Boy Advanced (Black) +Flash2Advanced 256mb
DS Lite (White) + CycloDS Evolution (2048mb)
Men man vill ju ha homebrew, då är det inte nå kul att updatera till 2.6....
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Stöds ju visserligen i 2.6 oxå
Playstation 3 60gb (PAL)
XBOX +Duo-X2 +120GB
inte lika många men de viktiga funkar ju med GTA
Playstation 3 60gb (PAL)
XBOX +Duo-X2 +120GB
Beror ju på vad man har sin PSP till...Original inlägg av Blixten100
Jag surfar mest på min samt spelar orginalspel & tittar på Tvserier & filmer så för mig funkar 2.50/2.60 bäst. Homebrews vore OK att kunna köra men inte alls viktigt.
2.50/2.60 är klar bäst för surfning & filmtittning...
Jo det håller jag me om, men om man vill ha riktig homebrew så bör man hålla sig innanför 2.0.... Visst finns det eloaders, men dom är lite sådär halvtaskig...
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bookmarks