Vilken skyddsfilm eller vilket genomskinligt fodral ska man köpa för att skydda PSPn från repor? Är det någon som har någon erfarenhet av detta?
Vilken skyddsfilm eller vilket genomskinligt fodral ska man köpa för att skydda PSPn från repor? Är det någon som har någon erfarenhet av detta?
det går väl att köpa i de flesta affärer som har det sortimentet
Ja, det finns på många ställen, men jag undrade om det finns något som är att föredra. T ex p g a att det är väldigt tåligt, men ändå tunt, eller liknande.
Nu blir det nog ett Hori filter och en Logitech PlayGear Pocket Protective Case tror jag... dom har fått bra recensioner...
okej för att vara bra tålig, extra tjock eller vadå?
I dom recensioner som jag läst av Hori så säger dom att det dels är väldigt bra mot repor och att det skär ner på reflektioner, och att det är den bästa filmen.
Lyfter denna lite.
Finns det inget man kan göra för att ta bort smårepor på skärmen?
Tex polera med möbelpolish eller annan rengöring med silicon i?
Tandkräm kanske
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Gladpack!!
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
Jag använder Hori och logitech PGP iaf, grymt nöjd! Dessutom köpte jag en skin på GAME, ganska bra mot fett på pspn men inte så nödvändigt kanske, rätt flashigt ändå:P Med allt det där på vågar du låna ut pspn till kladdiga femåringar och ha den i ryggsäcken utan att behöva behandla den som en kartong med oinpackade vinglas. (kastar pspn i ryggsäcken när jag är klar med den, utan minsta oro)
Logitech Playger Visor är supersmidigt
Jag skrev en tråd om detta + en moddad Playger Pocket Case för att PSPn skulle passa i hållaren
http://forum.psxcare.com/support/sho...974#post134974
Last edited by Pendragon; 2007-09-11 at 16:58.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks