Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Alla spel på HDD borta !

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2006
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    Alla spel på HDD borta !

    Hej ! Hoppas någon kan hjälpa mig ! Har Ver 1,6 - Executer 3 CE - Western 300 Gb.
    Kör Avalanch. Allt i F:/Games är borta dock måste det ligga dolt eftersom jag bara har ca: 16 Gb utrymme kvar. Spelen är borta både i Avalanch och i Flashxfp. Provade att lägga in ett orginal spel med programet Dvd 2 box men de gröna staplarna rörde inte sig men boxen läste hela skivan. Tror själv att disken är full men hur kommer jag åt dom dolda filerna ????? Snälla någon som har ett förslag !!!!

  2. #2
    Registrerade
    Sep 2005
    Från
    Malmö
    Inlägg
    1 263
    Respekt
    21
    Tror väl att om du har fel bios så tömmer xboxen hela hdd:n när du har fyllt upp till 256 gb på F:\. Jag tror du måste ha att F:\ ta upp till 137 gb, sen tar G:\ resten.

    Tyvärr är spelen/filmerna/musiken/bilderna nog förlorade :/

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2006
    Inlägg
    31
    Respekt
    19
    Samma sak hände mig, hade probelm med att boxen inte ville starta så jag bytte bios. då försvan alla spel, filmer och musik! allt på f. men c,e klarade sig :S formaterade hela disken sen.. tråkigt som fan!!

  4. #4
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    136
    Respekt
    21
    det hände min kompis med, men det var ett fel i evox.ini filen. Testa att byta den till en "ny" eller kolla själv i den om du hittar något knasigt.
    "-Jag är inte rädd för att dö.. Jag vill bara inte!"

  5. #5
    Registrerade
    Feb 2006
    Inlägg
    31
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av mEn_mAn
    det hände min kompis med, men det var ett fel i evox.ini filen. Testa att byta den till en "ny" eller kolla själv i den om du hittar något knasigt.
    2late =( har formaterat hela disken.. tur man har 100mbit.......

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ta till dig det rejjo skrev bara... annars får du göra om samma sak varje gång du passerar 256GB på F:

    Dela upp på F: och G: eller läs på lite om programmet "xbpartitioner" så kan du ha 512Gb partitioner (men småfilerna lär slösa plats då du kör dubbla klusterstorleken).

    Vi har levererat XBOX med 500GB disk...lovar att vi körde tester i flera dagar med att fylla en >450GB F: partition innan vi lade upp 500GB för beställning :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. ToxicOS för DMS4 PRO (inkl HD LOADER funktioner)
    By jnk in forum DMS3, DMS4 lite, DMS4 PRO
    Inlägg: 20
    Senaste inlägg: 2005-06-29, 15:33
  2. Lista med alla X-Link Spel ?
    By GRiZZLYFiRE in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-11-04, 14:57
  3. dåliga alla är på online spel
    By chileman_7 in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-10-25, 10:55
  4. Hur startar man spel från HDD?
    By m2mm in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-10-21, 16:49
  5. Inlägg: 34
    Senaste inlägg: 2004-05-27, 18:12

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •