Tjena,
Har precis inhandlat en PSP, men upplever att volymen är lite låg även på maxnivå. Är det något man kan åtgärda genom t.ex. en update?
Jag kör nu 2.00 och undrar om det är värt att slänga in 2.60?
Tjena,
Har precis inhandlat en PSP, men upplever att volymen är lite låg även på maxnivå. Är det något man kan åtgärda genom t.ex. en update?
Jag kör nu 2.00 och undrar om det är värt att slänga in 2.60?
Det blir inte högre volym i 2.60.
Fördelarna med 2.0 ligger i att du har stöd för homebrew + webbrowser
Fördelarna med 2.6 ligger i att du har stöd för bättre webbrowser +wmv/wma stöd + Location Free Player +endast GTA Homebrew stöd. Alltså ingen ISO load.
Playstation 3 60gb (PAL)
XBOX +Duo-X2 +120GB
GameCube (Indigo) +ViperGC +Big DVD Cover (Indigo)
Game Boy Advanced (Black) +Flash2Advanced 256mb
DS Lite (White) + CycloDS Evolution (2048mb)
Tack för svaret... Jag tror volymproblemet sitter i lurarna efter jag forskat i problemet en stund
Ok, det blir ett lite svårt val med uppdateringen, lockande att sätta in 2.60 ändå. Jag får ta mig en funderare.
Tack än en gång!
/Peter
Skit i 2.60 om du spelar iso och kör homebrew som inte funkar med eLoader. Vänta på 3.0 (eller vad nästa version kommer att heta) där kommer du antagligen få mailprogram och lite annant smått och gott...
Själv kör jag inte iso & homebrew så för mig var 2.50 ett givet val men 2.60 har jag inte brytt mig om eftersom det lilla den gjorde inte intresserar mig. Tycker Sony ska rycka upp sig nu för browsern borde vara bättre än vad den är.
"Not enough memory" och att den är lite väl långsam borde dom redan fixat för länge sen!
Ne, än så länge spelar jag bara GTA, och det via UMD... men den största orsaken till att jag ville uppdatera var just browser-problemen som du nämner nedan. Om jag tolkar dig rätt har Sony inte kommit till rätta med dem ändå, så då avvaktar jag 3.0 istället!
Tack för svaret!
Nix, dom jä*larna verkar skita i det. Jäkligt dåligt då ALLA påpekar det på ALLA forum...
Bookmarks