Hur instalerar jag XBMC på min Xbox. Vill kunna se DVD filmer på min xbox
Hur instalerar jag XBMC på min Xbox. Vill kunna se DVD filmer på min xbox
Se din föregående tråd....
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Jag tycker du ska ta och söka lite här på forumet, men även kolla närmare på tex. slayers evox autoinstaller, det är inte skiva som installerar alla nödvändiga program och dashboards åt dig...
Du gör det genom att FTPa över den till xboxen tex mappen F:\Apps\XBMCOriginal inlägg av bil
Forumet är till för att hjälpa vandra eller har jag missuppfattat det hela här
Last edited by pege63; 2006-03-05 at 18:44.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
tackar.........
Öhmm, va??Original inlägg av pege63
Original inlägg av rejjo, 5 april -06
Pege blev lite stött, tror jag...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Nä men jag trodde folk lämnat hink & spade stadiet, forumet står för seriöst menat supportande hoppas jag................
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Jaha, fattar tyvärr fortfarande inte vad du syftar på...
Original inlägg av rejjo, 5 april -06
Dax & koppla av lite här
Bookmarks