jag har en till bios flashad på en annan bank som det heter "Unknown / Free ?" också. Och när jag ska starta så säger den
WARNIG
The bios dose not match the hardware. Start anyways
y/n
jag har en till bios flashad på en annan bank som det heter "Unknown / Free ?" också. Och när jag ska starta så säger den
WARNIG
The bios dose not match the hardware. Start anyways
y/n
Kan det ha något med Linux inställningarna göra ?
Då har du flashat in ett "vanligt" bios, som är till för v1.0-1.5 boxar. Det ska du INTE köra!! Då sabbar du boxen. Jag misstänker nästan att du har kört denna förut, och det är därför som din box gett upp??
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Jahg fick i gång boxen, jag flashade in Yhosimo(?)_m8+ bios Och det fungerar Klockrent F: kom fram och allt är kvar.. Gud vilken lättnad.
Tack så hjärtligt mycket för all hjälp, Men nu har jag lite att göra ;D (spela)
YosihiroM8+.bin? Låter som nåt debug-beta bios gjort av klåparen Yoshi.... Om du har tid att jävlas nåt mer, så kan du ju testa med M8+_16.bin .... Så slipper du köra nåt som Yoshi gjort....
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Boxen startar inte när jag lägger in m8+_16 :S Skummt
Säker på att du har en 1.6'a då?
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bookmarks