jag har en till bios flashad på en annan bank som det heter "Unknown / Free ?" också. Och när jag ska starta så säger den
WARNIG
The bios dose not match the hardware. Start anyways
y/n
jag har en till bios flashad på en annan bank som det heter "Unknown / Free ?" också. Och när jag ska starta så säger den
WARNIG
The bios dose not match the hardware. Start anyways
y/n
Kan det ha något med Linux inställningarna göra ?
Då har du flashat in ett "vanligt" bios, som är till för v1.0-1.5 boxar. Det ska du INTE köra!! Då sabbar du boxen. Jag misstänker nästan att du har kört denna förut, och det är därför som din box gett upp??![]()
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!![]()
Jahg fick i gång boxen, jag flashade in Yhosimo(?)_m8+ bios Och det fungerar KlockrentF: kom fram och allt är kvar.. Gud vilken lättnad.
Tack så hjärtligt mycket för all hjälp, Men nu har jag lite att göra ;D (spela)
YosihiroM8+.bin? Låter som nåt debug-beta bios gjort av klåparen Yoshi.... Om du har tid att jävlas nåt mer, så kan du ju testa med M8+_16.bin .... Så slipper du köra nåt som Yoshi gjort....![]()
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Boxen startar inte när jag lägger in m8+_16 :S Skummt
Säker på att du har en 1.6'a då?
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bookmarks