Hej?
Jag undrar om det är någon som vet om, och i så fall hur, man kan ha två savningar i SSX.
Jag vill alltså kunna ha två "världscupar" igång, eftersom vi är två i hemmet som vill klara spelet.
Hej?
Jag undrar om det är någon som vet om, och i så fall hur, man kan ha två savningar i SSX.
Jag vill alltså kunna ha två "världscupar" igång, eftersom vi är två i hemmet som vill klara spelet.
Jag köpte fyra spel när ps2:an släpptes i Sverige, och alla har de gemensamt att det verkar som att config/save sparas i samma fil som växer vid behov. På gott och ont. I de spel jag har är det klart praktiskt, men i ditt fall låter det ju trist.
Kan väl lösas med två minneskort iofs.
Tack för svaret.....
Jag förstår inte vad det kan vara för "gott" med att det sparas över hela tiden dock.....det vore väll mycket bättre om man fick välja om man vill spara över eller inte....eller? Jag tycker det är dåligt om man ska behöva köpa två minneskort för att flera i familjen ska kunna spela.....ett minneskort kostar ju inte lite direkt.
Jag har varit mycket nöjd med min PS2:a hitetills, men det här gör mig mycket besviken faktist....för mig ser det ut som att detta endast är ett försök att käna pengar....
Tror att ett foretag snart skall lappa pirat minnes kort som har flera sidor som psx korten??Da kan man ju spara pa olika sidor...
Bookmarks