Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Spel hänger sig!!

Registrerade
    Dec 2005
    Respekt
    0

Spel hänger sig!!

Ok, nu tänker dom flesta: Men herrgud! Använd sökfunktionen! Detta har jag gjort ganska flitigt ) Men ingen hjälp fanns att hitta eller så har jag missat nåt litet. Tänkte att ni kanske har nåt tips! Here we go:

Xbox: 1.6 , duox2 chip

Satte in chippet utan den rebuild plattan men då funkade det inte, använde plattan och vips! allt e fint
    Fick igång flashbios och använde m8_plus eller va den nu hette.. 512 såklart..

Allting såg ut att funka men black och shadow the hedgehog hänger sig.. Har testat allt i tråden : Vad man ska göra om spel inte startar // hänger sig.. allt utom att flasha på båda bankerna eftersom med den ena så startar Xboxen med svart bild och lampan lyser orange!

Nån som har nåt tips? welcome )

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Du kan starta på ena banken, ändra switchen, och flasha!
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2005
    Respekt
    0
    Funkade finfint o göra på det viset!! men... spelet hänger sig fortfarande :/
    Kan det bero på att jag löddat fel? Man tycker att då ska det inte gå igång alls :S
    Har spelat Shadow The Hedgehog på min andra Xbox och där funka det bra.. men det är en äldre Xbox.. Spelade Forza 20 min utan att nåt hände, ska testa Black igen för att se vad som händer! brb!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2005
    Respekt
    0
    jupp, har lusläst där inne nu ganska länge och gått igenom det mesta, tror Black funkade efter att jag Ändrade till 60Hz.. har inte vågat testa Shadow The Hedgehog än, då hänger det sig säkert o jag blir på dåligt humör :S spelat Black i lite mer än en timme nu.. hoppas det betyder att allt är ok tack för hjälpen! återkommer säkert med fler problem

Registrerade
    Dec 2005
    Respekt
    0

Hänger sig fortfarande

Hittar bara en IGR att stänga av i System Util->Settings.. Det ska visst finnas 3st. Annars har jag testat allt nu, Forza hängde sig, Shadow the Hedgehog hängde sig.. ska jag hänga Xboxen eller? Kan det vara fel på chippet? *snyft*
    Kanske byta till nåt annat BIOS? Har m8plus_16 :/

Registrerade
    Dec 2005
    Respekt
    0
    ok, var trött när jag skrev, det är fixat sen länge med annat BIOS Gillar denna sidan! THX

Liknande diskussioner

1. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-30, 18:09
  2. Spel Problem - Xboxet hänger sig
    By Castel in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2004-11-27, 10:34
  3. Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2004-10-28, 00:19
  4. Spel mm som inte funkar +splinter cell pd som hänger sig
    By snäll in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2004-03-31, 19:11
  5. Varför hänger sig många spel vid intro?
    By edrik in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2004-01-07, 12:54

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner