kan man dela ut/streama film från en dator på nätverket å spela upp det på xboxen? utan å lägga in filmen på xboxen?
kan man dela ut/streama film från en dator på nätverket å spela upp det på xboxen? utan å lägga in filmen på xboxen?
jaaa
www.vagavagrasok.jamt Där är en sida som förklarar det hela
Läs de klistrade trådarna
http://forum.psxcare.com/support/forumdisplay.php?f=64
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
har läst men hittar inget om hur man får xboxen å läsa filen på datorn mvh /// jimmy
Det är SMB guiderna du skall läsa
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
vet inte hur,men med ccx_gui eller nåt så funkar det för mig. fanns nån post om det,så jävla lätt,funkar perfekt,jag kan tom titta på filmer samtidigt som jag tankar ner dom från dc.bara fylla i ip och nåt mer i ccxstream,sen gå in i mina filmer från xbmc,välj auto discover ,där finns datorn,och delade mappar.
Bookmarks