hörde att man kunde köra USB diskar eller så i en USB port som finns på framsidan. är detta sant ?
hörde att man kunde köra USB diskar eller så i en USB port som finns på framsidan. är detta sant ?
japp. med usbadvanced. men det är typ bara 10% av alla spel som fungerar. om du installerar en ide disk så skulle jag nog gissa på att 90% av alla spel fungerar.
för att installera en ide disk i en pstwo måste det vara en v12.
är det en V12'a som PSXCARE säljer ?
vet faktiskt inte. tror dom säljer den nyaste modellen eftersom det är antagligen det dom får tag i. Men det är mer en fråga till Hansi eller nån av dom som jobbar där.
Dom kanske kan fixa fram en åt dig om du vill ha en chippad med ide hd installerat.
Där är de senaste vi har, v14 eller vad det nu är som gäller. Och ja, vi kan bygga in en IDE port för hårddisk.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
hur mycket extra skulle det kosta om jag köpte basenheten med dms lite i ?Original inlägg av Hansi
Det kostar 800:- extra att få IDE porten
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
fungera det att installera hd på v14?
Bookmarks