Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: ps two

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    0

ps two

hörde att man kunde köra USB diskar eller så i en USB port som finns på framsidan. är detta sant ?

Registrerade
    Oct 2004
    Respekt
    21
    japp. med usbadvanced. men det är typ bara 10% av alla spel som fungerar. om du installerar en ide disk så skulle jag nog gissa på att 90% av alla spel fungerar.
    för att installera en ide disk i en pstwo måste det vara en v12.

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    0
    är det en V12'a som PSXCARE säljer ?

Registrerade
    Oct 2004
    Respekt
    21
    vet faktiskt inte. tror dom säljer den nyaste modellen eftersom det är antagligen det dom får tag i. Men det är mer en fråga till Hansi eller nån av dom som jobbar där.

Dom kanske kan fixa fram en åt dig om du vill ha en chippad med ide hd installerat.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Där är de senaste vi har, v14 eller vad det nu är som gäller. Och ja, vi kan bygga in en IDE port för hårddisk.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi
    Där är de senaste vi har, v14 eller vad det nu är som gäller. Och ja, vi kan bygga in en IDE port för hårddisk.
    hur mycket extra skulle det kosta om jag köpte basenheten med dms lite i ?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Det kostar 800:- extra att få IDE porten
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Oct 2004
    Respekt
    21
    fungera det att installera hd på v14?

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner