Undrar om man kan spela nerladdade spel med v 2.0? Isåfall hur gör man?
Oj Jag mena 2.01....Jag har tagit hem ett spel men vet inte hur jag ska lägga in det...Någon som vet?
Undrar om man kan spela nerladdade spel med v 2.0? Isåfall hur gör man?
Oj Jag mena 2.01....Jag har tagit hem ett spel men vet inte hur jag ska lägga in det...Någon som vet?
Last edited by OscarTheMan; 2006-03-12 at 15:10.
Någon som vet? Så snälla svara
om du hade gett fan i att skaffa 2.01 så hade det gått fin fint.
Men nu är det kört, over, finito!
det finns ingen möjlighet att spela ISO på 2.0+ så välkommen till "betala för spel" världen.
Playstation 3 60gb (PAL)
XBOX +Duo-X2 +120GB
GameCube (Indigo) +ViperGC +Big DVD Cover (Indigo)
Game Boy Advanced (Black) +Flash2Advanced 256mb
DS Lite (White) + CycloDS Evolution (2048mb)
Men man kan väll nedgradera till 2.0?
Inte från 2.01 eller högre. Hade du haft 2.0 kunde du det...
Jävla skit affär säljer PSP´n som är version 2.01 och nu får jag inte byta till ett med 2.00!
FAN!
Last edited by OscarTheMan; 2006-03-23 at 17:12.
Klart att du inte får det...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Nej men jag får inte byta PSP mot cash heller
Det är väl självklart, du har ju brutit plomberingen.... Kan du inte konsument-verkets grundregler?
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Vad har plombering med konsumentverket att göra?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Vet inte riktigt... Men man brukar ju inte få byta (varan är hel) när man brutit plomberingen....
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Det finns ingen lag om bytesrätt/returrätt förutom distansavtalslagen. Det är HELT upp till butiken om dom vill erbjuda bytesrätt eller returrätt vid försäljning i butik.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Därför sa jag "brukar"...
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
har man köpt det på siba eller el giganten kan man i princip lämna tillbaka vadsomhelst även om man har brutit förpackningen :P
Xbox 360 Resident Evil Red!
Xbox Live! Gamertag: Lunatico
Kolla http://pspupdates.qj.net/ inte vet jag om det funkar, men upphovsmannen hävdar det! Pimpstreamer heter tydligen detta appz. Skriv gärna här om det funkar - Ej PSP ägare ännu, men jag kommer att köpa ett med version 1.5, 1.51, 1.52 eller version 2.0. Jag vill inte chansa när det handlar om så pass mycket pengar och skillnaden i pris är ju bara nån hundring om man köper begagnat.
Pimpstreamer funkar hyffsat men det funkar inte med DHCP utan endast med Statiska IP ... Btw ditt inlägg skulle nog haft en egen tråd
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Jag antar att du har rätt, jag har inte kollat runt så mycket i forumet. Men jag tyckte att länken passade in i denna tråden då jag tyckte mig läsa att det skulle funka att spela spel även på versioner över 2.0. Men inte vet jag, som lycklig fw 1.5 ägare slipper jag fundera över det. Bättre kolla först - sen handla. Det verkar som allt för många köper den visheten ganska dyrt.
Nu har jag i alla fall köpt ett PSP version 1.5. Vill inte påstå att riktigt allt funkar för mig, men 75% har jag fått igång. Tycker det är en hyfsad procent och försöker bättra mig. Men helt lätt kan jag inte påstå att det är. Men jag fortsätter att lära mig, en vecka är ju inte så lång tid...
Glad midsommar era snålspelare ;O)
MVH
Pappamange
Det behöver du inte heller.Original inlägg av OscarTheMan
Jag hade en 2.01 PSP för några dagar sedan nu är "Samma" PSP en 1.50
Kika på denna tråd så kanske det ljusnar för dig i det dystra
http://forum.psxcare.com/support/sho...8&postcount=25
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks