Köpte nyligen ett xbox och tog hjälp av de fina guiderna här. Var inga problem att hitta till och komma in på #xbins till en början men igår&idag får jag meddelande om att endast invites är välkomna. Är detta endast temporärt eller?
Köpte nyligen ett xbox och tog hjälp av de fina guiderna här. Var inga problem att hitta till och komma in på #xbins till en början men igår&idag får jag meddelande om att endast invites är välkomna. Är detta endast temporärt eller?
Testa igen ..... jag kommer in. lösen: homebrew.
Men innan man kan logga in på FTP:n måste man ju gå vägen via mirc och det är där det tar stopp för min del. Får bara "#xbins unable to join channel (invite only)".
#xbins@EFnet
får och så #xbins unable to join channel (invite only)Original inlägg av Frhog
har tagit mig in tidigare????
Hmm.. Jag med, fattar inte vad felet är, hur gör du sommar?? :S
Original inlägg av rejjo, 5 april -06
Frågan är om det bara är temporärt eller om det kommer förbli "invites only"?
jag frågade på #xbins-chat, men ingen var pratglad där.
.:. topic for #xbins-help: Network Routing issues. Temp down. Don't !list *anybody*, don't message *anybody*, or instant ban
Jag har tillgång till xbins direkt i min ftp. har lagt in lösen och adress där ..... som en favorit.
ip : xbmp.uk.xbins.org port : 21
lösen : homebrew
Ja men gomorron på dig sommar. Det där är ju inte #xbins, det där är sidan där du får tag på senaste xbmc...
aha, men det är inte xbins ftp-site. Det är bara den för XBMP. Den vanliga har en massa andra godis. Så vi pratar om olika saker.
edit: sååå sen
ok. sorry .....
Det är lungt . Men är det ingen som har lösningen på detta probelm?
Bookmarks