Jag har precis uppdaterat BIOS (X3_3294) i mitt Xecuter 3 chip. Hur kör jag in X3 Config Live och var hämtar man det någonstans? Jag har version 1.6b på mitt Xbox.
Jocke
Jag har precis uppdaterat BIOS (X3_3294) i mitt Xecuter 3 chip. Hur kör jag in X3 Config Live och var hämtar man det någonstans? Jag har version 1.6b på mitt Xbox.
Jocke
Du har redan X3 config live, det är helt enkelt en del av de val du kan göra i biosets meny som är "config live"
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hur får man fram den? När jag startar upp Xboxen med chipet så får jag bara fram XBOX Xecuter Rox my Box och inget mer. Det är orginal hårddisk, inget är gjort med den.Original inlägg av Hansi
Sen undrar jag hur man flashar om chipet ifall det har blivit något fel?
Jocke
Ingen som vet??
Får du inte upp x3 biosets menyer så har du stängt av dom. Kommer inte ihåg vilken knapp på handkontrollen det var man tryckte på då, prova dig fram.
För att få upp chippets "emergency" flashbios så startar du med power + eject samtidigt eller nästan samtidigt.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hur kan man stänga av något som aldrig har kommit upp?
Bookmarks