Hur stor är chansen att man får köpa ett ps2 av er när den kommer (förhoppningsvis den 24 nov)eller får man vänta till nästa lev av maskiner. Jag förbokade mitt för ca:2 veckor sedan.
JompZ
Hur stor är chansen att man får köpa ett ps2 av er när den kommer (förhoppningsvis den 24 nov)eller får man vänta till nästa lev av maskiner. Jag förbokade mitt för ca:2 veckor sedan.
JompZ
.:JompZ:.
Du får nog din PS2 lagom till midsommar :-(
Det verkar bli en enorm brist på PS2 i höst/vinter. Mitt tips är att boka om julklappsplanerna så att det inte blir helt tomt under granen.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
MIDSOMMAR är det sant..det var som f*n..
ja ja den som vänta på något gott...
JompZ
Ursäkta... men jag jobbar i branchen, och visst verkar det tungt att få tag på en PS2a vid releasen kanske, men så stor brist är det verkligen inte, i Storbrittanien kommer det till och med finnas fler än vad som förhandsbokat gissar dom (eftersom alla förhandsbokare inte plockar ut sina). Och enligt vad jag vidare har hört så kommer inte releasen vara den enda leveransen PS2or som Sony skickar
Midsommar är väl lite väl drastiskt, innan årskiftet (kanske tom. jul?) lär ju det till och med gå att få tag på en, dessutom kan man ju inte direkt jämföra svenskarna (och resten av europa) med de köpglada amerikanerna heller, så man kan väl inte direkt jämföra efterfrågan där och här.
Jaja, det är i alla fall vad jag tror.
Eftersom bara lilla psxcare har c:a 1000 kunder i förbokningskön så tror jag det tar ett tag innan vi kan leverera till de som ligger sist. Å andra sidan har väl de flesta bokat på 3-4 andra ställen, så listan krymper nog fortare än vi vågar hoppas.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
I Uppsala på Tv:spels****** har dom mycke fler ps2 r än vad dom behöver ring dit och kolla
nummret är 018/141315
Fråga efter Staffan
Vill du att dom skall bli ihjälringda där, eller vad är det frågan om? :-)
rosers:Ursäkta men vem är du och va fan snackar du om???
Vadå många ps2 r"> dom KANSKE!! får in 4st om dom har tur, jag vet för jag känner grabbarna på ******.
Så var snäll och sluta sprid dumma rykten ok.
Han kanske han "kontakter" där kanske till och men jobbar där.
Vad gör man inte för att locka kunder..
Men jag kör sten hårt på PSXcare
JompZ
Bookmarks