Sida 3 av 3 FörstaFörsta 123
Visar resultat 61 till 65 av 65

Diskussion: Nu är vi med på tv igen...

  1. #61
    Registrerade
    Aug 2009
    Inlägg
    79
    Respekt
    15
    Har du (Hansi) eller kanske någon annan fortfarande kvar detta avsnitt? Om det skulle vara så, skulle någon som har det kunna tänka sig att tanka upp det på annan tracker eller på något helt annat ställe och länka till detta? Eller skicka via MSN, vilket också är ett alternativ.
    Vore väldigt schysst då jag är grymt sugen på att se detta och har inte haft möjlighet att se det tidigare.

    För YouTube-länkarna funkar ju inte iom att klippen är borttagna pga diverse anledningar och TPB är nere så det går inte att tanka någonting därifrån för tillfället.

  2. #62
    Registrerade
    Jul 2009
    Från
    Värmland
    Inlägg
    34
    Respekt
    15
    Citat Original inlägg av RickeXBM Visa Inlägg
    Har du (Hansi) eller kanske någon annan fortfarande kvar detta avsnitt? Om det skulle vara så, skulle någon som har det kunna tänka sig att tanka upp det på annan tracker eller på något helt annat ställe och länka till detta? Eller skicka via MSN, vilket också är ett alternativ.
    Vore väldigt schysst då jag är grymt sugen på att se detta och har inte haft möjlighet att se det tidigare.

    För YouTube-länkarna funkar ju inte iom att klippen är borttagna pga diverse anledningar och TPB är nere så det går inte att tanka någonting därifrån för tillfället.
    TPB funkar men tyvärr är det ingen som seedar.

  3. #63
    Registrerade
    Aug 2009
    Inlägg
    79
    Respekt
    15
    Citat Original inlägg av igotGOTH Visa Inlägg
    TPB funkar men tyvärr är det ingen som seedar.
    Nej, TPB funkar inte. Själva sidan är uppe men det som endast har tankats upp på TPB funkar inte att tanka hem. Däremot kan du få hem saker via .torrentfiler som ligger uppe på TPB fortfarande men det är bara om .torrentfilerna innehåller flera (öppna) trackers (som fungerar) där samma torrent har tankats upp.
    Så som sagt, det som endast har tankats upp på TPB funkar inte, och har inte gjort det på ett antal dagar (veckor till och med?) nu.

    Prova själv om du vill.
    Tanka hem valfri .torrentfil från TPB och gå in under trackerinformationen för denna torrent i din torrentklient när du tankar hem. Då ser du att de olika announce-adresserna till TPB har statusen avstäng (time-out) eller ogiltig URL.
    Detta kan du se om du har utorrent i alla fall, inte säker på att du kan det i alla klienter dock. Men prova med utorrent om du vill se det.

  4. #64
    Registrerade
    Dec 2007
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    688
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av RickeXBM Visa Inlägg
    Har du (Hansi) eller kanske någon annan fortfarande kvar detta avsnitt? Om det skulle vara så, skulle någon som har det kunna tänka sig att tanka upp det på annan tracker eller på något helt annat ställe och länka till detta? Eller skicka via MSN, vilket också är ett alternativ.
    Vore väldigt schysst då jag är grymt sugen på att se detta och har inte haft möjlighet att se det tidigare.

    För YouTube-länkarna funkar ju inte iom att klippen är borttagna pga diverse anledningar och TPB är nere så det går inte att tanka någonting därifrån för tillfället.
    Jag har den på datan
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

  5. #65
    Registrerade
    Aug 2009
    Inlägg
    79
    Respekt
    15
    Citat Original inlägg av allewii Visa Inlägg
    Jag har den på datan
    Har tyvärr inte hunnit vara inne här i forumet på ett bra tag, därav mitt mycket sena svar. Men om du fortfarande skulle ha den kvar på din dator så får du gärna adda min MSN rickepwb@live.se och skicka den, tanka upp den på valfri "filehost" (som accepterar storleken på filen såklart) eller tanka upp den på valfri öppen tracker och sedan länka till .torrent-filen.

    Hade varit väldigt schysst om du hade kunnat skicka avsnittet på något sätt i alla fall (om du nu fortfarande har det kvar, som sagt).

Sida 3 av 3 FörstaFörsta 123

Liknande diskussioner

  1. Nätverket vill inte fungera med korsad kabel.
    By inferno in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2004-12-03, 09:28
  2. Varning! Handla inte av ********...oseriösa
    By marshmallow in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2004-10-04, 17:37
  3. 5.1 Vilket chip/vilken modifikation skall man välja egentligen!
    By Hansi in forum XBOX / Evolution-X FAQ och Guider
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-08, 11:09
  4. M2Pro reset knapp? Problem med backuper..
    By dak in forum Messiah - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2004-02-04, 17:34

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •