Sida 1 av 3 123 SistaSista
Visar resultat 1 till 30 av 65

Diskussion: Nu är vi med på tv igen...

  1. #1
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Nu är vi med på tv igen...

    Om du har tillgång till TV400 så kan du kolla in programmet "extraliv" som går på måndag 20 mars klockan 18.20.

    Programledaren lär sig chippa xbox :-) Och så lurar dom mig att säga en massa larviga saker inför kameran som vanligt.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  2. #2
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Inte möjligt att lägga upp videon på internätet för allmän beskådan?
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    286
    Respekt
    20
    lär komma upp på swebits.org dom flesta gaming program brukar bli tv rippade

  4. #4
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    *snyft*jag är bara medlem på torrentbytes.... Men man får väl ta o regga sig då...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ja, jag sitter iaf i låååång telefonkö till canal digital för att få igång parabolkortet som av någon anledning vägrar låsa upp några kanaler sedan ett halvår tillbaka...har av någon anledning inte varit prioriterat att få det fixat tidigare :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #6
    Registrerade
    Dec 2004
    Från
    Järfälla
    Inlägg
    63
    Respekt
    20
    Lycka till att komma in på swebits.org

    För tillfället har vi en maxnivå på 40,000 användare. Det innebär att vi inte tar emot fler registreringar just nu. Inaktiva konton samt konton med dålig ratio tas automatiskt bort av systemet lite då och då. Under tiden som du väntar rekommenderar vi dig att läsa våra regler, FAQ. Välkommen tillbaka senare!


  7. #7
    Registrerade
    Oct 2004
    Inlägg
    286
    Respekt
    20
    Om jag får tag i den slänger jag upp den på piratebay. Vet inte lagliga statusen på att rippa tv program men Hansi du får kasta mina post om du anser dom olämpliga...

  8. #8
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Dom är nog bara glada över att få fler tittare :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  9. #9
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    325
    Respekt
    19
    hansi snart har du gjord ditt 14.000:e inlägg va kul de blir att kolla på TV400. Ska du vara med i programmet?

  10. #10
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Mmm, det blev en del larv å skitsnack framför kameran. Kan ju bli precis vad som helst när dom klippt färdigt. Jaja, får leva med det... :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  11. #11
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    325
    Respekt
    19
    Var det nån mer än jag som såg programmet? Vilken var epost adressen till extraliv?

  12. #12
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jag har inte sett det än, men skall få det på video till ikväll eller imorrn :-)

    Törs man visa sig mer på nätet tro?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  13. #13
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    325
    Respekt
    19
    Ingen fara du skämde inte ut dig eller så. Det var rätt så bra program

  14. #14
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    325
    Respekt
    19
    Men om du ser programmet.. kan du då skriva vilken adress det är till Extraliv för att jag vill så gärna vara med och tävla om Xbox 360 och jag kan frågan

  15. #15
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Tror att avsnittet som sänds på lördag klockan 15.00 är reprisen från i måndags.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  16. #16
    Registrerade
    Mar 2006
    Inlägg
    38
    Respekt
    19
    Såg dig på reprisen Hansi
    Du har räddat min Xbox från dom onda demonerna på Microsoft.
    Jag är dig evigt tacksam =)

  17. #17
    Registrerade
    Sep 2005
    Från
    Malmö
    Inlägg
    1 263
    Respekt
    21
    Har någon hittat en tv-ripp? Missade båda tillfällena ;P
    Citat Original inlägg av rejjo, 5 april -06

    "Har du inget och göra, skriv en guide!"

  18. #18
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Och jag fick äntligen igång parabolprylarna igen och rattade in tv400, satte dreamboxens timer på att spela in...sedan fick jag för mig att leka lite med dreamboxen och bytte "image" till något modernare, glömde att ställa in timern igen...aargh.

    Nåja, tv400 lovade att jag skulle få en kopia av avsnittet på dvd.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  19. #19
    Registrerade
    Sep 2005
    Från
    Malmö
    Inlägg
    1 263
    Respekt
    21
    Lägger du upp den då eller så olaglig vill du inte va? :P
    Citat Original inlägg av rejjo, 5 april -06

    "Har du inget och göra, skriv en guide!"

  20. #20
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    325
    Respekt
    19
    De e väl inte olagligt?

  21. #21
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jo, om jag inte får tillstånd från den som äger rättigheterna till avsnittet av extraliv
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  22. #22
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Men man kan ju inte göra nånting åt att "någon" råkar lägga upp den på TPB.... Nu syftar jag ju förtås inte på dig, Hansi.....
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  23. #23
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Nu fick jag iaf in en av repriserna i dreamboxen :-)

    Jag får väl helt enkelt ansöka om att få lägga upp avsnittet för nerladdning till de som är intresserade. Kanske med alla spelrecensioner bortklippta då.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  24. #24
    Registrerade
    Apr 2006
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    De kommersiella reklamkanalerna borde ju kunna lägga in en reklam snutt i början och
    i slutet å lägga ut det som torrent eller så, finns ju pengar att tjäna för dem

  25. #25
    Registrerade
    Feb 2006
    Inlägg
    31
    Respekt
    19
    hur går det?

  26. #26
    Registrerade
    May 2004
    Från
    Vårgårda
    Inlägg
    129
    Respekt
    20
    är oxå grymt sugen på detta avsnitt men naturligtvis finns de inte att hitta nånstans
    Hejsan hoppsan !

  27. #27
    Registrerade
    Mar 2003
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    206
    Respekt
    22
    Citat Original inlägg av snokendrutt
    De kommersiella reklamkanalerna borde ju kunna lägga in en reklam snutt i början och
    i slutet å lägga ut det som torrent eller så, finns ju pengar att tjäna för dem
    Sen när man kollat klart kan man ladda ner spelen som torrent direkt! Bra reklam! (om de lägger ut på PB t ex.)
    ps2/xbox/psx/snes/nes/megadrive/wii

  28. #28
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av willmans
    Sen när man kollat klart kan man ladda ner spelen som torrent direkt! Bra reklam! (om de lägger ut på PB t ex.)
    Det skulle nog kunna slå igenom!
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  29. #29
    Registrerade
    Jun 2004
    Inlägg
    189
    Respekt
    20
    okej, är det någon som vet om det kommer en "online kopia" snart? är totalsugen på att se de^^
    PS2 med förmodat Messiah 2 chip.

    jag vet inte varför, men av någon anledning så spelar jag knappt brända spel...

    Metal Gear Solid är den bästa spel serien till PS2.
    inte att glömma FF serien ^^
    Övrigt:
    Xtag: fetalist

  30. #30
    Registrerade
    Mar 2003
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    206
    Respekt
    22
    Blir det någon "online-kopia" i år?
    ps2/xbox/psx/snes/nes/megadrive/wii

Sida 1 av 3 123 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Nätverket vill inte fungera med korsad kabel.
    By inferno in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2004-12-03, 09:28
  2. Varning! Handla inte av ********...oseriösa
    By marshmallow in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2004-10-04, 17:37
  3. 5.1 Vilket chip/vilken modifikation skall man välja egentligen!
    By Hansi in forum XBOX / Evolution-X FAQ och Guider
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-08, 11:09
  4. M2Pro reset knapp? Problem med backuper..
    By dak in forum Messiah - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2004-02-04, 17:34

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •