Har en chippad xbox, och ett Xbox Live konto. När jag fick det så försökte jag komma in på Live (jag viste inte att de inte skulle gå), men jag vet att allt detta går att fixa, skulle PSXCARE kunna fixa detta om man gick in för service?
Har en chippad xbox, och ett Xbox Live konto. När jag fick det så försökte jag komma in på Live (jag viste inte att de inte skulle gå), men jag vet att allt detta går att fixa, skulle PSXCARE kunna fixa detta om man gick in för service?
Fixa vad?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
att stealtha chippet eller vad det heter. jag vet tyvärr inte så mycket om detta, hoppades att ni gjorde det. För som sagt jag vill kunna lira Xbox Live, men har en chippad Xbox, och den har försökte koppla upp på Live tidigare vilket nu antagligen betyder att den är bannad från servern, men de finns väll sett kring det också vad jag vet... ? Som sagt, jag kan inte så mycket ang detta.
Nej, du får köpa en ny xbox för live om din blivit bannad. Eller be någon polare som aldrig kommer köra live att få kopiera hans eeprom...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ok, vad är en eeprom egentligen? Ja kan kanske fråga några polare som också har chippade boxar.
Bookmarks