Undrar om det finns något smart snille som vet om eller hur man kan få in photoshop på PSP?
MVH// Oscar
Undrar om det finns något smart snille som vet om eller hur man kan få in photoshop på PSP?
MVH// Oscar
Går inte. Du kan ju inte installera datorpraogram på en PSP...
Varför ska man ha Photoshop på PSP:n?
Verkar ju jättedumt?
Eller var det verkligen så du menade?
Finns ju LUA Paint om du absolut vill måla =)
Playstation 3 60gb (PAL)
XBOX +Duo-X2 +120GB
GameCube (Indigo) +ViperGC +Big DVD Cover (Indigo)
Game Boy Advanced (Black) +Flash2Advanced 256mb
DS Lite (White) + CycloDS Evolution (2048mb)
LUA Paint?Var får man tag på det då? =D
SlayerX?Vart får man tag på det?
Du behöver LuaPlayer:
http://dl.qj.net/LuaPlayer-0.16-for-.../692/catid/194
Och LuaPaint:
http://dl.qj.net/LuaPlayer-Paint-Bet...5464/catid/194
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Vart ska man lägga in det på PSP? vilka mappar?
Men, sööök... Du ska lägga in mapparna "Testasökknappen" och "Testasökknappen%" under H:/PSP/GAME/ i din psp. Bokstaven H behöver nödvändigtvis inte vara just ett H...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Men ärligt =) Varför ska du måla på din PSP?
Det blir ju garanterat bättre att göra det på datorn och sen skicka över det till ditt Memory Stick
Playstation 3 60gb (PAL)
XBOX +Duo-X2 +120GB
GameCube (Indigo) +ViperGC +Big DVD Cover (Indigo)
Game Boy Advanced (Black) +Flash2Advanced 256mb
DS Lite (White) + CycloDS Evolution (2048mb)
Tidsfördriv...
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Vadå "testasökknappen"?vad menar du?
Det var en pik till dig... "testasökknappen" är namnet på just den mappen du har laddat ner, jag är ju inte synsk.....![]()
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Nehe okey det var det jag trodde:P Men det finns två mappar som du ser på länkarna, när man laddar hem dom finns det en som heter index.lua vart ska den vara?Dom andra vet jag nu:P Tack för hjälpen föresten
![]()
Bookmarks