Fins det en app till Xbox (Ej PC) som gör att man kan packa upp sina RAR'ade ISO's till Xboxen från en SMB server?
Den ska givetvis sedan kunna packa upp ISO filen till lämplig katalog...
Fins det en app till Xbox (Ej PC) som gör att man kan packa upp sina RAR'ade ISO's till Xboxen från en SMB server?
Den ska givetvis sedan kunna packa upp ISO filen till lämplig katalog...
Japp...men någon annan får komma ihåg vad det hette :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Complex tools var det ju!
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Verkar vara precis det jag vill ha, tyvärr hänger det sig vid uppstart.
Kan vara för att jag har HDTV adapter...
Har du tankat hem senaste versionen av programmet då?
Ja 1.60, konstigt nog ska det klara 720p och 1080i...
Hänger här också, med vanlig PAL 16:9.
Bookmarks