vilket chip är bäst av duo-x2 och muppetx?
har tänkt köpa ett xbox och då vet jag inte vilken jag ska ta för dom kostar lika mycke och jag hittar ingen info om muppetx chipet..
vilket chip är bäst av duo-x2 och muppetx?
har tänkt köpa ett xbox och då vet jag inte vilken jag ska ta för dom kostar lika mycke och jag hittar ingen info om muppetx chipet..
Isåfall är väl valet klockrent... kör på duox2 som är väl känt och beprövat. Eller ta ditt förnuft till fånga och kör smartxx lt/opx
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
men vad är det för skillnad på duox2 och muppetx..
Ingen aning. Verkar inte vara någon annan som vet heller. Så om du köper ett chip och får problem kan du ju säkert lista ut själv vilket du har bäst chans att få någon form av hjälp med...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag har bara hört talas om muppetx, aldrig sett någon som sålt det, eller någon som snackat om det, men duo-x2 däremot kör jag själv.
Original inlägg av rejjo, 5 april -06
okey.. men jag beställde xbox med duo-x2 idag.. så ja hoppas att jag får den innan helgen..
Bookmarks