hej undrar om tangentbordet och musen fungerar i linux på boxen om man har en smartjoy frag inkopplat ? känns lite onödigt att köpa usb pluggar om det funkar lika bra med smartjoy frag grejen![]()
hej undrar om tangentbordet och musen fungerar i linux på boxen om man har en smartjoy frag inkopplat ? känns lite onödigt att köpa usb pluggar om det funkar lika bra med smartjoy frag grejen![]()
Nepp... Fraggern omvandlar tangentbord/mus signaler till xbox-gamepad signaler, alltså inge populärt i Linux. När man har en "vanlig" usb adapter, så skickar man in "rå'a" Tangentbord/mus signaler in i boxen, osså sköter linux decodandet...![]()
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
okej ^^ skulle vart smidigt då man kan använda den till flera sakermen hitta nåra usb "pluppar" också som är till för att köra key/mouse så det får bli såna
![]()
Köp frag:en från mig så kan du få med ett par usb pluppar för 10:-/st
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
thats my boy![]()
hur ska ja beställa då ? ^^
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hmm vad är en usb-plupp?Är det så att man kan ha flera usb i ett och samma usb-uttag? Har funderat på att börja köra lite med linux nämligen...
Original inlägg av rejjo, 5 april -06
Dom båda syftar väl på en enkel "straight-through" connection.... Tror knappast att Hansi har fått tag på nån super-über usb adapter som använder relän för att skifta mellan multipla usb-apparater....![]()
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
skulle ju inte skadat om han fått in en sådan adapter![]()
![]()
Men priset, däremot, skulle nog skada hårt....![]()
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
esch hansi skulle säkert fått fram någon bra deal![]()
Man får ju hoppas..
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bookmarks