Vet någon hur man ska göra för att de ska gå att spela DVD-RW skivor med ett spel på???
Vet någon hur man ska göra för att de ska gå att spela DVD-RW skivor med ett spel på???
DVD-RW skivor är riktigt slöa på Xbox. Ska du spela spela så borde du ha DVD-R för bästa resultat![]()
Det fungerar med dvd-rw, men efter att man har använt dem ett par ggr så fungerar de inte alls (iaf inte för mig). För att spela spel på dvd-rw så gör du exakt likadant som när du bränner dvd-r...
Original inlägg av rejjo, 5 april -06
Jojo.. Jag vet att DVD-r är bästa resultat men undrade bara om nån vet just varför de inte går att spela DVD-RW i Boxen och om man kan göra nått åt de?
DVD:n i din Xbox kanske tar inte emot DVD-RW. Eftersom de finns olika i Xboxarna som Thompson eller Samsung (finns nån mer men kommer inte på vilken det är :S)![]()
Finns Thomson, Philips, Samsung och Hitachi-LG... Samsung är klart bäst, Thomson tar inte så jättemånga olika skivor, philips är också ganska bra, och Hitachi-LG låter som fan när den jobbar...
Original inlägg av rejjo, 5 april -06
Själv har jag kommit över en Samsung till min xbox, men philipsen som jag hade innan fungerade också med alla medier jag gav den. Men jag bytte ändå...![]()
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Har själv SamsungDen funkar skapligt så skit samma
![]()
Bookmarks