Ingen bild till höger och inga knappar funkar i senaste versionen av XBMC.
Provat med ett annat skin men samma problem.
Vad kan jag göra!??! Har rensar helt innan installationen.
HJÄLP!! /Stephenj
Ingen bild till höger och inga knappar funkar i senaste versionen av XBMC.
Provat med ett annat skin men samma problem.
Vad kan jag göra!??! Har rensar helt innan installationen.
HJÄLP!! /Stephenj
Q: I have changed to another build of XBMC and get some strange problems, what to do now?
A: When up or down-grading XBMC version/build level you need to delete the ?Xbox Media Center? save under memory in the original Xbox? dashboard and reboot, this will restore XBMC to it?s default settings which is needed each time changing the build version. Alternativly delete both ?0face008? folders under E:\UDATA & E:\TDATA on your Xbox (including the system.bin file in one of these folders). If this do not help then follow the normal bug reporting procedure.
Tack för tipset men jag hade raderat de där katalogerna så det blev spår i disken ;-)
Nyckeln till framgång var formatering av C: och E: och sedan flytten av default.xbe såklart sedan funkade det!
så skumt att det blir så med vissa releaser av xbmc, när jag får nån med det problemet så tar jag en äldre version av xbmc som funkar, tills en fungerande kommer upp
Hejsan hoppsan !
Original inlägg av Keffman
Jag har fått det att funka, efter att ha slagit på debug mode så märkte jag att versionen pekade på den äldre installationen.
Tydligen så lossnade det först efter jag hade formaterat C: och sedan flyttat in nya default.xbe!
Bookmarks