Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 31 till 49 av 49

Diskussion: duox2 fråga

  1. #31
    Registrerade
    Sep 2005
    Från
    Malmö
    Inlägg
    1 263
    Respekt
    22
    Eller så börjar du om från start och bränner slayers (eller superdisc) på en dvd och installerar om hela xboxen. Kanske ska ta och spara undan dina saves på hdd:n först också... Men det här är konstigt, ett duo-x2 ska inte aktiveras genom att hålla inne startknappen i nån sekund.

    Är det någon som vet om man kan ändra bt punkten och sätta den där aladdin-chippen har den även om man har ett duo-x2? Men jag rekommenderar dig fortfarande att öppna xboxen och kolla vad du har för chip, om det inte är ett duo-x2 så stäm han som sålde boxen till dig
    Last edited by rejjo; 2006-04-16 at 19:54.
    Citat Original inlägg av rejjo, 5 april -06

    "Har du inget och göra, skriv en guide!"

  2. #32
    jag har kollat upp vad jag har för chip och de var ett muppetx så jag ringde till an och skälde ut han.. men han sa att allt va likt utom utseendet..
    jag ska byta bios bank och fixa bios på den men jag vet inte om jag byte bios bank å då undrar jag o de ska bli nån skillnad om man startar xboxet?

  3. #33
    Registrerade
    Apr 2006
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    L+R+svarta+back...kanske

  4. #34
    Registrerade
    Apr 2006
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    jag kan inte starta mitt cs som jag har lagt över till xbox hdd med dvd2xbox...somebody plz help mee

  5. #35
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av neewbie2k
    L+R+svarta+back...kanske
    VA?
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  6. #36
    Registrerade
    Apr 2006
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    varför startar inte min backup kopia av mostwanted, det startar ibland men oftast vill det inte alls.. samma gäller gudfadern, hur gör man för att spela spelen man har lagt över till hdd,?????+

  7. #37
    Citat Original inlägg av neewbie2k
    L+R+svarta+back...kanske
    du kanske ska läsa lite i tråden om vad vi ha skrivit... för jag bryr mig in så mycke om de dära längre nu vill jag bara få igång den

  8. #38
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Snacka om offtopic.... Alltså, läs guiderna.
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  9. #39
    ska bios bank knappen sitta hårt? för min gör då de

  10. #40
    Registrerade
    Sep 2005
    Från
    Malmö
    Inlägg
    1 263
    Respekt
    22
    Vad snackar du nu om? :S
    Citat Original inlägg av rejjo, 5 april -06

    "Har du inget och göra, skriv en guide!"

  11. #41
    Registrerade
    Sep 2005
    Från
    Malmö
    Inlägg
    1 263
    Respekt
    22
    Citat Original inlägg av jåå
    jag har kollat upp vad jag har för chip och de var ett muppetx så jag ringde till an och skälde ut han.. men han sa att allt va likt utom utseendet..
    jag ska byta bios bank och fixa bios på den men jag vet inte om jag byte bios bank å då undrar jag o de ska bli nån skillnad om man startar xboxet?
    Men hallå, allt är ju inte likt, tex. om du skulle haft ett duo-x2 så skulle du varit klar med det här med igr nu ju. Dessutom så är Muppet-X ett ganska okänt chip, ett duo-x2 är ju mycket säkrare eftersom du kan få mycket mer support med det. Enligt lag så har du rätt till återköp eller kompensation om du vill...
    Citat Original inlägg av rejjo, 5 april -06

    "Har du inget och göra, skriv en guide!"

  12. #42
    ni värkar ha svårt att läsa inläggen..
    men allt ha blivit cp så när jag startar xboxet så kommer jag bara till msdashboard och då tänkte jag att jag ska byta bios för de jag har ha blivit gammalt men då kan jag inte flytta knappen som sitter på chippet för den sitter så jävla hårt... så därför frågar jag om den ska gå lätt eller om den ska gå tungt för de ända som händer för jag är att chippet rör sig..

  13. #43
    Citat Original inlägg av rejjo
    Men hallå, allt är ju inte likt, tex. om du skulle haft ett duo-x2 så skulle du varit klar med det här med igr nu ju. Dessutom så är Muppet-X ett ganska okänt chip, ett duo-x2 är ju mycket säkrare eftersom du kan få mycket mer support med det. Enligt lag så har du rätt till återköp eller kompensation om du vill...
    men svara på mina frågor istället för ja vet allt de dära redan och om jag inte får till mitt xbox så kommer ja bli ganska arg på den dära jäveln..

  14. #44
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    ta spjärn mot väggen och ta i utav bara helvete, så ska den nog röra på sig. och pajjar knappen, så får du väl bygla...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  15. #45
    hehe ja igentligen så skulle man gjort så
    men jag har då fått igång skiten.. men om man ska byta bios i evox så står det bara Unknown flash Type.. ska man vänta ett tag eller går det inte?
    eller ska man använda superdisc de kanske är smartast..

  16. #46
    Registrerade
    Sep 2005
    Från
    Malmö
    Inlägg
    1 263
    Respekt
    22
    Du saknar rom-filerna i din evox-ini... Skit i det hela, spara din saves som ligger i E:\TDATA och UDATA, installera sen om hela skiten...
    Citat Original inlägg av rejjo, 5 april -06

    "Har du inget och göra, skriv en guide!"

  17. #47
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Eller.... Så skaffar du en nyare version av evo-x, och flashar via denna...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  18. #48
    jag har 3935 finns det någon nyare?

  19. #49
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Nä, det ska väl vara nyast...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande diskussioner

  1. dum fråga kanske ?
    By mufs in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2005-12-08, 22:06
  2. Våga fråga!
    By fArGo_sWe in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2005-02-03, 12:37
  3. Kan nån svara på denna fråga? (TITTA HIT!)
    By Sid in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-12-22, 12:33
  4. Neo 2.2 FRÅGA!
    By mansnet in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-02-17, 15:46

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •