Hej Hansi!
Jag undrar hur viktigt det är att uppdatera bioset till DM4 lite? Kan det vara så att man får problem med nya spel när man inte uppdaterar?
Tack på förhand!
Hej Hansi!
Jag undrar hur viktigt det är att uppdatera bioset till DM4 lite? Kan det vara så att man får problem med nya spel när man inte uppdaterar?
Tack på förhand!
Kör alltid latest greatest. Finns säkert något problem som är fixat. Det står säkert mer om vad som är fixat i respektive "bios" / "firmware" medföljande .nfo/readme fil eller forumet på www.dms3.com
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hej Hansi! Finns det nackdelar att uppdatera bios? Jag har nämligen problem med Dynasty Warriors 5 Empires som e ett relativt nytt spel. Annars har jag inte problem med andra spel. Tar jag ngn risk om jag uppdaterar?
Kan du inte göra en steg för steg guide? Jag litar inte på www.dm3.com. Du är mer pålitlig och profesionell.
Tack på förhand.
Aldrig fel att uppgradera. Och det är helt ofarligt, chippet har ett "emergency" bios också
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hej Hansi!
Om man inte är nöjd med uppgraderingen och vill gå tillbaka till den gamla versionen av Bios:et, e d då möjligt?
Jag har ps2 slim... e d nått jag behöver tänka på när jag uppgraderar? Och vart kan jag hitta de senaste versionerna av Toxic bios?
Last edited by Blixten100; 2006-05-02 at 16:56.
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Bookmarks