Jag har en version 9 som inte skivläsaren är så kry på. Jag har blivit erbjuden en version 7 reservdelskonsoll med bra skivläsare. Passar det från v7 till v9?
(Från v4 till min v9 passar den iaf inte utan stora modifikationer, har jag sett)
// Arne
Jag har en version 9 som inte skivläsaren är så kry på. Jag har blivit erbjuden en version 7 reservdelskonsoll med bra skivläsare. Passar det från v7 till v9?
(Från v4 till min v9 passar den iaf inte utan stora modifikationer, har jag sett)
// Arne
Nej
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tack för det välformulerade och uttömmande svaret.
Passar er reservdelslaserbrygga till min v9 då, fast det står att den är till v12?
--Jag tror jag vet vad Du tänker svara... ;-)
Finns ingen anledning att skriva en hel uppsats här heller, tre bokstäver räcker och du har nog listat ut vilka för flera timmar sedan
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hade Ni en enda pinal som passade, och jag behövde den, köpte jag den nån annan stans.
Du menar alltså att du ställer två frågor som man bara kan svara JA eller NEJ på, och när jag ger dig de korrekta svaren så blir du sur??
Det finns många trevliga svarsalternativ förutom de två enstaviga du tror.
Du må vara otroligt slängder på det tekniska, men säljare eller serviceinriktad är du inte.
En säljare som inte kan svara "ja" beklagar detta och föreslår alternativ.
Exempel: "Nej, tyvärr, och vi har ingen ny läsare att sälja som passar din version heller. Jag föreslår att du säljer din som reservdelsmaskin."
Tänk, ännu bättre, om du KUNNAT svara: "Nej, tyvärr, men vi har en ny läsare som passar din maskin!" Då hade du fått gjort affärer också!
Tack för hjälpen.
Bookmarks