Har googlat lite på att använda firefox som web-läsare på boxen. Är det nån som har en susning hur man gör och var man får tag på detta? Låter ju rätt coolt i alla fall.
Har googlat lite på att använda firefox som web-läsare på boxen. Är det nån som har en susning hur man gör och var man får tag på detta? Låter ju rätt coolt i alla fall.
Låter skumt ... Förmodar att det enda sätt är om du kör Lin på Boxen som det går
Kör du lin på boxen måste det bli trassel
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Jasså så Lin = Linux på Xb blir trassel ... Vilken värld lever du i ???
Lin är ngt man sätter på gängorna, Linux är ett OS stor skillnad![]()
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Lin tejp vill man nog inte ha i boxen...![]()
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Heter gängtejp lin är ngt annat med samma funktion![]()
Ok då...![]()
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Bookmarks