Vad krävs för att kunna spela amerikanska spel på en 360?
Kommer det snart gå att köpa chip för det?
Är det annars ngn som vet var man kan köpa ett US x-box360 i Europa, helst Sverige?
Vad krävs för att kunna spela amerikanska spel på en 360?
Kommer det snart gå att köpa chip för det?
Är det annars ngn som vet var man kan köpa ett US x-box360 i Europa, helst Sverige?
Vissa amerikanska spel fungerar på europeiska 360. Det är upp till den som släpper spelet att välja vilka regioner det skall fungera på.
Du lär inte se något chip som kringgår regionsskyddet på väldigt länge.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag har pluggat i USA och har typ tre veckor till innan jag aker hem. Jag kopte en 360 core under min tid har. Kommer jag att kunna spela svenska/europeiska spel eller ska jag salja boxen innan jag aker hem??
"It takes two to lie, one lie and one to listen"
- Homer J Simpson
(Xbox v. 1.6 / smartXX 2.0 / maxtor 200gb)
(Amerikansk Xbox 360 core)
Vad jag undrar är, är det mer vanligt med regionsfria spel än icke-regionsfria..
- Homer J Simpson
vad jag har upplevt på första xboxen är det fler regionskyddade än mixade versioner,, men till 360:n har jag ingen aning =/
du kan ju alltid köpa spel ifrån usa, i sverige, lär väl inte bli dyrare än att köpa i affär här :P
Och skall du köra nerladdade spel så lär ju utbudet alltid vara bättre på NTSC.
Nä, ta med dig din 360 hit, och så köper du en europeisk core ifall det är några PAL spel du inte tycker du klarar dig utan.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Problemet ar ju att nerladdade spel till 360 inte ar verklighet idag eller den narmast framtiden.
Jaja, jag far se hur jag gor..
- Homer J Simpson
Tänk va fort verkligheten kan ändras.Original inlägg av Homer J
Bookmarks