har en turboladdad data som Låter MKT. Jag vet att det är prossecor fläkten som låter; även nätdelens fläkt. Om man ska få den tystare om man bara ska byta 1 utav desss fläktar; vilken ska man i så fall byta??
Seea
har en turboladdad data som Låter MKT. Jag vet att det är prossecor fläkten som låter; även nätdelens fläkt. Om man ska få den tystare om man bara ska byta 1 utav desss fläktar; vilken ska man i så fall byta??
Seea
"prossecor fläkten "
Xbox 360 Resident Evil Red!
Xbox Live! Gamertag: Lunatico
du har aldrig stavat fel va? tönt
har en turboladdad data som Låter MKT. Jag vet att det är processor fläkten som låter; även nätdelens fläkt. Om man ska få den tystare om man bara ska byta 1 utav desss fläktar; vilken ska man i så fall byta??
Seea
okaej,, tat lungt killen.. schyst iaf att du svarade. .
ok...lugnt, överragerade lite bara...sorry
Man kan ju köpa Ljudlösa nätdelar, vrf kan man det när dom inte låter nått typ.. eller låter dom mkt bara att processor fläkten låter mer?, jag venne när jag försöker lyssna det låter hyffsat mycke från båda 2 menemne
det brukar vara processor fläkten...skaffa en sån där super silence fläkt, funkade för mig
gödde
Dämpa processorfläkten är mkt billigare än fläktlösa nätdelar (ljudlöst) dom är svindyra.
Hejsan hoppsan !
En 80 mm Papst i nätagget och en fin Zalman till prollen så får du nog ner ljudet ... Sen är det inte fel att köpa lite bitumenpapp på biltema för att dämpa diverse vibrationer .. Kostar inte blod heller ...
Man ställer datorn i rummet bredvid, och drar kablarna genom väggen, billigt o skit-tyst!
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Haha, jo ganska effektivt
Bookmarks