jag köpte precis ett bagagnat xbox med smartXX chip och 80gig hårddisk i.
Nu är de så att jag laddade hem senaste versionen av ***********, sen la jag över de på xboxen med ftp tömde hårddisken helt för de va så mycke skit på den så jag tänkte installera om alla program med nyare versioneroch så men av nån anledning så blev inget installerat och jag startade om den och när jag nu startar mitt xbox så komme rjag in på chippet och kan välja m8 bios eller orginal bios men inget av dom funkar, de kommer bara upp service required och felkod 16 vilket jag läst betyder att man inte har nåt dashboard.
sen så brända jag *********** på en cdr som xboxen inte kunde läsa, sen på en dvdr+ skiva och de hända samma sak där.
Kan de va så att xboxen inte kan läsa +skivor?? tänkte dra och köpa -skivor imorn och ladda hem slayer och superdisc och testa, de är dom programmen jag har läst ska funka att boota om med från skiva.
just ja, de funkar att köra båda köpta och brända spel om jag väljer m8, vet inte om de är till nån nytta men vill skriva allt jag vet så de blir lättare för er att hjälpa mig...
Vilker program är bäst att boota med??
Är tacksam för alla tips och vägledningar jag kan få för jag kan egentligen ingenting om de här förutom de jag lärt mig under de 6 dar jag haft de vilket inte är speciellt mycke alls. Om nån som ger tips orkar skriva en steg för steg instruktion för hur jag ska göra från att jag har programmet på datorn tills att jag installerat de på xboxen så får ni gärna göra de satt jag gör rätt men om ni inte orkar får ni gärna komma med bra förslag....
Tack på förhand, patrick
Bookmarks