Någom som vet om denna disk skulle fungera i min X-box. har en Seagate 160Gb idag men nu när dessa 300gb diskarna är så billiga så tänkte jag uppgradera till lite mer plats :=)
989kr på Prisjakt..
Någom som vet om denna disk skulle fungera i min X-box. har en Seagate 160Gb idag men nu när dessa 300gb diskarna är så billiga så tänkte jag uppgradera till lite mer plats :=)
989kr på Prisjakt..
Tror du kan använda nästan vilken hdd som helst, bara det är en IDE 3,5. Dock måste du ha ett bios så att du kan ha både en f och en g partition, annars kommer allt på f raderas när du har lagt in mer än 256 gb...
Original inlägg av rejjo, 5 april -06
100% av alla idag nya diskar går att låsa, alltså funktionell i en xbox...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
En fråga bara . varför ska man låsa disken ?? har sett man kan göra det men aldrig fattat varför man ska göra detta ?
Du måste kunna låsa disken för att använ da orginal MS Dashboard ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Du kan använda original ms dashboard ändå, men du kan inte starta boxen med original bios.
Och vi ser fortfarande en och annan udda disk som inte går att låsa, så det är väl snarare 99,9% av diskarna som går att låsa...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ja, statsen är ju ungefärliga...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Bookmarks