Är det ngn som vet om man kan ladda hem dom nya bilarna till PGR3 och lägga över dom till 360n eller moste man köpa dom nya bilarna. vill ju gärna ha men inte betala om ni förstår
Är det ngn som vet om man kan ladda hem dom nya bilarna till PGR3 och lägga över dom till 360n eller moste man köpa dom nya bilarna. vill ju gärna ha men inte betala om ni förstår
Last edited by Effoc; 2006-05-01 at 23:41.
du måste betal för dom nya bilara förutom en som är gratis de är austin martin vantagen som är gratis om ja inte minns fel
helt rätt men man vill ju ha alla bilar :-) men det borde komma upp snart tror jag eller?
de ska redan finnas ute o de kostar 400 points att köpa alla eller 60 points st
här är dom nya bilarna
* Aston Martin V8 Vantage (Class B)
* RUF RT12 (Class E)
* Saleen S7 Twin Turbo (Class A)
* Audi RS 4 (Class B)
* Chevrolet Corvette Z06 (Class C)
* Dodge Viper SRT-10 Coupe (Class B)
* Ferrari 612 Scagliett (Class D)
* Lamborghini Gallardo SE (Class D)
* Mitsubishi Lancer Evolution VIII (Class E)
* Nissan NISMO R34GT-R Z-Tune (Class C)
* Pontiac GTO (Class E)
* Radical SR8 (Class A)
Underbart koncept det där...
1: Betala 6-700:- för ett spel
2: Betala 50:-/månad för att spela onlie
3: Tvingas betala x00:- extra för att kunna fortsätta spela sitt köpta spel utan att behöva bli omkörd av de nya bilarna...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
eller så laddar man ner dom ifrån TB.. hittade dom igår. Håller med dig hansi riktigt sirt att man ska behöva betala för en uppgradering till ett spel
Typiskt blodsugarna M$ att mjölka gamers på pengar...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Bookmarks