Sida 2 av 6 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Visar resultat 31 till 60 av 161

Diskussion: M3 Compact Flash och M3 SD Adapters - officiella tråden

  1. #31
    Registrerade
    Jan 2006
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av jockebusig Visa Inlägg
    Hej! Jag är mycket intresserad av en m3 compact flash, adapter och passcard, men jag har ett sprillans nds lite. Såg nånstans att det kunde vara spärrat. Funkar det menar du? M3:s sida verkar ligga nere så jag kunde inte kolla hur det ligger till..
    /Hälsnignar Jocke
    Det kom aldrig något svar på om denna adapter fungerar till NDS lite. Jag har ett splitter nytt NDS lite, och skulle vilja ha denna adaptern. Jag bryr mig inte det minsta i om den sticker ut.

  2. #32
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Det fungerar
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #33
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    ??????????

    hej jag har ett ds lite och vill kunna se på film,lyssna på mp3 och lägga in spel på det.vad behöver jag? kan ni rekomendera något?
    /martin.

  4. #34
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av martin931 Visa Inlägg
    hej jag har ett ds lite och vill kunna se på film,lyssna på mp3 och lägga in spel på det.vad behöver jag? kan ni rekomendera något?
    /martin.
    http://www.psxcare.com/section.php?xSec=61
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #35
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    26
    Respekt
    0
    jag har gjort all som man ska göra men när jag ska spela en nds spel så blir båda skärm vit och ingenting mer händer kan nån hjälpa mig?

  6. #36
    Registrerade
    Dec 2006
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Fråga om realTimeSave

    Ja jag tänkte då fråga, nu när jag väl fått min M3a.. funkar jättebra, men min sparning blev korrupt på ett spel efter två dagar.. läste något om en RealTimeSave, vet någon exakt hur den funkar? kankse är ett litet säkrare alternativ så man inte behöver förlita sig på "spelets inbyggda sparning" =)

  7. #37
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av feve86 Visa Inlägg
    jag har gjort all som man ska göra men när jag ska spela en nds spel så blir båda skärm vit och ingenting mer händer kan nån hjälpa mig?
    Det händer på vissa spel för mig! BLA Final fantasy III, Diddy Kong Racing DS och Hotel Dusk Room 215. Vet någon vad det är för fel?

  8. #38
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    20
    Respekt
    0
    Tänkte köpa M3 PRO Mini Secure Digital (SD MINI) Adapter
    men så läste jag att den hade en nackdel som var att den bara klara 32Mbit GBA roms men nu undrar jag också om den har några fler nackdelar? Den klarar väl av film och musik? elelr ska jag köpa den dyrare versionen?





    M3 PRO Mini Secure Digital (SD MINI) Adapter + Passcard 3

  9. #39
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Enda nackdelen jämför med den dyrare versionen är GBA begränsningen.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  10. #40
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    20
    Respekt
    0
    kom på en till sak, funkar den även med den äldre versionen av DS? Köpte mitt bland dem första i sverige Sen följer väl programvaran för att konventerar om filer med?

    Tack för så snabbt svar!

  11. #41
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Fungerar till alla DS.

    Programvara följer med på cd, men strunta i den och ladda ner senaste version inkl uppdateringen för själva m3 adaptern. Är väl V31 nu om jag minns rätt.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  12. #42
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    20
    Respekt
    0
    Finns det på http://www.m3adapter.com eller? sidan funkar iaf inte
    googlade det men hittade bara den sidan
    Last edited by campar; 2007-02-09 at 21:24.

  13. #43
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jag lade till en bättre site för att ladda hem nya versioner, kolla första inlägget i denna tråd.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  14. #44
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    20
    Respekt
    0
    Jag vill bara tacka för en så snabb leverans av min varor och jag blev jätte nöjd det ända jag kan klaga lite på är att på M3:ans pro adapter så sitter minneskortet så att om man råkar stöta vid det trillar det ut.....

  15. #45
    Registrerade
    Dec 2006
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av GMParSki Visa Inlägg
    Det händer på vissa spel för mig! BLA Final fantasy III, Diddy Kong Racing DS och Hotel Dusk Room 215. Vet någon vad det är för fel?
    Jag har också haft detta problem med vissa spel, men igår uppdaterade jag firmware till senaste versionen, och då funkade även spel som gav mig vit skärm förut, så det är iallafall ett tips: uppgradera till senaste versionen så tror jagdet skall funka =)

  16. #46
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av campar Visa Inlägg
    Jag vill bara tacka för en så snabb leverans av min varor och jag blev jätte nöjd det ända jag kan klaga lite på är att på M3:ans pro adapter så sitter minneskortet så att om man råkar stöta vid det trillar det ut.....
    Så skall det inte vara. Returnera den så jag får skicka dig en ny.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  17. #47
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    20
    Respekt
    0
    Nej du missförstod mig, spärren funkar fint men det är så himla lätt att röra vid den så att kortet åker ut.

  18. #48
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  19. #49
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    10
    Respekt
    0

    R4 Revolution program

    Tja!
    Har en R4 Revolution men fattar inte hur man ska installera alla programen och byta "skin" på menyn och sånt.
    Vad är det för konverterare man ska ha när man vill se på filmer?

    Emanuel

  20. #50
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    10
    Respekt
    0

    Red face

    Ok, har fixat allt utom det där med att hitta en converter.
    Har typ tittat igenom hela cdn sökt på google och varit inne en del hemsidor men hittar inget, kan ingen vänlig själ som vet nåt hjälpa mej?

    Emanuel

  21. #51
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    10
    Respekt
    0

    Red face

    Ok, har fixat allt utom det där med att hitta en converter.
    Har typ tittat igenom hela cdn, sökt på google och vart inne en del hemsidor men hittar inget, kan ingen vänlig själ som vet nåt hjälpa mej? tack

    Emanuel

  22. #52
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    20
    Respekt
    0
    om det är Game manager du letar efter finns den här:
    http://www.speedyshare.com/616329993.html

  23. #53
    Registrerade
    Apr 2007
    Inlägg
    242
    Respekt
    18
    Lite frågor om det häringa kortet som verkar för bra för att vara sant nästan

    Hade ett flashkort till min GBA SP innan på 512mb. Det gick in en hel del där. Men hur stort bör man ha om man ska ha både GBA, NDS och kanske lite SNES spel? Räcker 512mb eller ska man satsa på 2 Gb istället?

    Sedan hur funkar det med regioner till NDS? Ska till USA och de kostar bara 800kr för en ny där. Går det att använda M3 till dem?
    Och hur är det med orginalspel till amerikanska NDS? (kanske fel forum, men ändå)

  24. #54
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Menar du gb eller GB :-)

    Jag tror du hade 512megabit på det kortet du hade.

    512megaBYTE är 8ggr större...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  25. #55
    Registrerade
    Apr 2003
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Hej, jag undrade bara när ni får in R4 Revolution i lager igen?
    Tack på förhand.

  26. #56
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    2 Maj
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  27. #57
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    tja , har nyss beställt "M3 PRO Micro Secure Digital (SD MICRO) Adapter + Passcard 3 för DS LITE" och undrar nu så här lite efter , är det många GBA roms som är förstora för att kunna spelas ?

  28. #58
    Hej!
    tänkte köpa detta: M3 LITE MICRO Secure Digital (SD MICRO) Adapter + Passcard 3 för DS LITE.
    Har bara en fråga.
    Vad behöver jag köpa till? Är det bara ett sd micro minne jag behöver eller är det nått mer?
    Last edited by klaws; 2007-05-17 at 11:11.

  29. #59
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ja, och om du inte har någon kortläsare till datorn för sd eller micro sd så behöver du köpa till en sådan med.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  30. #60
    Ok, men då blir det en sån beställning inom kort då

Sida 2 av 6 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista

Liknande diskussioner

  1. m3, flash me, pass me och allt vad det heter
    By Lizzie in forum Nintendo DS - M3, R4 och G6 Flashkassetter
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-15, 22:11
  2. PSX och multi-x problem
    By TB_NoRatZ in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-04-13, 17:42
  3. ARG...över PSXCare och en massa andra saker
    By wyntoon in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2002-10-06, 18:13
  4. Lite frågor...
    By qlz in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-04-02, 17:37

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •