Sida 6 av 6 FörstaFörsta ... 456
Visar resultat 151 till 161 av 161

Diskussion: M3 Compact Flash och M3 SD Adapters - officiella tråden

  1. #151
    Registrerade
    Jul 2009
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    Finns det nåt kort som funkar till GBA SP?
    Jag behöver inget NDS kort bara ett GBA kort som jag kan spela
    mina nedladdade spel på. Ge gärna en länk om ni känner till något.
    Och en sak till:
    Vilka saker behöver man för att kunna spela nedladdade gba roms?
    (förutom ett tomt kort/kassett)
    Och HUR FÖR MAN ÖVER ROMEN TILL KASSETTEN?

    (vet inte)

  2. #152
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vi har haft kort som fungerar på gba men sist jag kollade var dom slut och kommer inte in igen.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #153
    Registrerade
    Jul 2009
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    ser inte ut at man kan göra en ny thread så jag får fråga här. Har lite problem med sparfunktionen för gba spelen på m3dsreal kortet.... kan spela spelen men det ser inte ut som om man kan bevara sparningen när man startar om dsen

  4. #154
    Registrerade
    Dec 2008
    Från
    Sverige, Kalmar
    Inlägg
    22
    Respekt
    0
    Hansi jag tycker ni borde skaffa in DSTTi skulle uppskatta det men ha det gutt
    Ouya! Bara ett halv år kvar sen kommer den till brevlådan

  5. #155
    Registrerade
    Aug 2009
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    Köpte precis en Nds Lite och är väldigt nöjd. Tänkte nu kolla vad som finns för möjlighet för att kunna ladda ner spel osv. Vad skulle ni rekomendera för kort till någon som vill ha något enkelt och som tom. tjejen skulle förstå sig på att använda som inte är massa krångel utan bara att plugga in föra över och sedan köra på nds:en.

  6. #156
    Registrerade
    Jun 2008
    Inlägg
    5
    Respekt
    0

    R4

    Citat Original inlägg av Zertex Visa Inlägg
    Köpte precis en Nds Lite och är väldigt nöjd. Tänkte nu kolla vad som finns för möjlighet för att kunna ladda ner spel osv. Vad skulle ni rekomendera för kort till någon som vill ha något enkelt och som tom. tjejen skulle förstå sig på att använda som inte är massa krångel utan bara att plugga in föra över och sedan köra på nds:en.
    Hej, Jag kör med R4 med minneskort.
    Funkar jättebra. Kan även spela upp mp3ór

  7. #157
    Registrerade
    Apr 2009
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    Adressen "http://www.ndscard.com/Download.htm" fungerade ju måttligt bra.

  8. #158
    Registrerade
    Aug 2009
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    denna sida är att rekommendera för systemfiler till R4:

    www.r4rts.com (tillverkarens hemsida) letade kernel filer på massa ställen, men dom som fanns där funkade direkt, bara att "packa" upp, och sen klistra in i minneskortet.

  9. #159
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    23
    Respekt
    0
    M3 Perfect (MiniSD Version) Adapter får ni in den något mer Hansi? =)
    Har precis köpt ett GBA SP åt grabben i julklapp och skulle haft en sån där pryl. Ett miniSD kort har jag redan. Är det något mer jag behöver?

  10. #160
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    Jag som inte är helt insatt i hur det fungerar med flashkasetter till Nintendo DS behöver lite hjälp. Har svårt att förstå vad det är som behövs för att kunna starta både NDS och GBA spel genom M3i Zero?

    Har ett Nintendo DS, första generationen, och skulle vilja kunna spela diverse GBA roms på den. Men fungerar det rakt av att köra GBA roms som ligger på ett minneskort genom M3i Zero?

    I produktbeskrivningen av M3i Zero här hos psxcare står följande:

    "Om du vill använda GBA roms så kan du köpa till "GBA expansion Device" - passar endast DS LITE"

    Vad betyder detta? Måste jag införskaffa ytterligare en adapter? Fungerar denna "GBA expansion Device" endast till DS Lite? Någon som kan förklara för mig?

  11. #161
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Köp till GBA expansion packen, kontakta oss om du har gamla ds så ser vi till att hitta en extra plastkassett som gör att den passar. Annars är den anpassad att passa ds lite utan att sticka ut, skall den sitta på gamla ds måste kassetten till den vara dubbelt så stor...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Sida 6 av 6 FörstaFörsta ... 456

Liknande diskussioner

  1. m3, flash me, pass me och allt vad det heter
    By Lizzie in forum Nintendo DS - M3, R4 och G6 Flashkassetter
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-15, 22:11
  2. PSX och multi-x problem
    By TB_NoRatZ in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-04-13, 17:42
  3. ARG...över PSXCare och en massa andra saker
    By wyntoon in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2002-10-06, 18:13
  4. Lite frågor...
    By qlz in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-04-02, 17:37

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •