nepp det har jag inte för jag har aldrig behövt program som det eftersom jag haft andra program och lösningar men när dom inte vill funka så letar man efter hjälp på andra håll
nepp det har jag inte för jag har aldrig behövt program som det eftersom jag haft andra program och lösningar men när dom inte vill funka så letar man efter hjälp på andra håll
googla efter killdisk då ett kanon program om man vet hur man skall använda det
Last edited by pege63; 2006-05-19 at 23:08.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
nopes det har jag inte, inte vad jag kan komma ihåg iaf. men tyvärr verkar disken inte vilja fungera så bra för den verkar vara skadad, kan inte ta bort partitionen, radera något på den eller något iövertaget men datorn hittar den iaf men programmet bara står still när jag väljer att göra något på disken, och om man försöker installera xp på den står det att det kommer åt disken eller nå skit...
men jag körde med Free versionen av Killdisk man kanske måste ha pro för xbox diskar?
Alla sectorer är "Bad" kan det vara pga att den är lösenords skyddad och bara funkar som dörrstopp?
Har du inte ens en hundring över till en 8 gb hdd? Isåfall tycker jag verkligen synd om dig
Original inlägg av rejjo, 5 april -06
nej har inte ens ett öre till mat tills jag får lön den 27e och då går nästan alla pengar till räkningar och så man har mat
Jaha, ja du jag vet inte vad jag ska föreslå, tyvärr...
Original inlägg av rejjo, 5 april -06
om inte killdisk funkar är det ngt fel på HDn, har själv kört killdisk på ca 10 st HD utan som helst ngr problem
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Ehh, vi pratar om en låst xbox originaldisk nu, sedan när klarar killdisk av att reda ut sådant...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
killdisk klarar alla lösenord den raderar rubb & stubb
Bookmarks