Mitt ps2 har problemet att den inte kan läsa skivor längre det står bara att error disc read någonting sånt.
Ska man byta laser eller måste man köpa en helt ny cd till den eller hur ska man göra?:S
Tack på förhand!
Mitt ps2 har problemet att den inte kan läsa skivor längre det står bara att error disc read någonting sånt.
Ska man byta laser eller måste man köpa en helt ny cd till den eller hur ska man göra?:S
Tack på förhand!
Just det. Den låter väldigt konstigt som om den söker fast den hackar mer.:S
haha oj skrev i fel del. om någon av admins eller så kan vara vänlig att flytta denna till ps2 tråden!=)
ja du, är det ett bränt spel ska du nog kolla om det går att dra en kopia på pc:n, då vet du om spelet är ok, man kan försöka ställa in lasern så den läser skivor bättre, detta kan fungera när lasern börjar bli trött och gammal.
Värsta fall så är det väl ny konsoll eller laser beronde på vilken modell du har på din ps2:a, har dock för mig att det hugget som stucket (lika billigt eller dyrt hur du än gör).
Är den chippad kan det rykt.
Den är inte chippad har inte haft pengar till det. så det är vanliga spel och så. jag tänkte på att chippa den o sen hände detta.
jag har testat med playstation 1 och 2 spel och dvd skivor men ingenting vill fungera...
Bookmarks