stay tuned dudes, i will back efter omlödningar. antingen i tårar eller i glädje =D
stay tuned dudes, i will back efter omlödningar. antingen i tårar eller i glädje =D
håll pennan stadigt, och lycka till....
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
har lött ett nytt chip fast. smartxx OPX SE. Men nu behöver jag fortsatt hjälp angående felkod 05 och upplåsningen av hårddisken
5 - kernel - Hårddisken är inte låst. Använd CONFIG MAGIC för att låsa hårddisken om du bytt hårddisk och vill kunna använda original BIOS.
Sätt i SuperDisk 3.7 boota med det & använd CONFIG MAGIG på SD skivan.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Ska testa det. Men om den inte bootar upp superdisc skivan då? har för mig att den inte gjorde det. men ska dra o testa det nu direktOriginal inlägg av pege63
Om den inte bootar superdisc så får du bränna den på en dvd som xboxen kan läsa, helst dvd-r...
05-koden får du som pege sa när du inte har låst hdd:n...
Original inlägg av rejjo, 5 april -06
det är bränt på en dvd-r skiva. kommer in i meny systemet för smartxx. men vet inte vad jag ska göra efter det =P
Måste nog ha en bios som talar om vad den skall boota på
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
frågan är hur man ska få in det på xboxen? funkar det att köra direkt från ett nätverk?Original inlägg av pege63
Bookmarks